Privind achiziţia de: Achizitie pentru o perioadă de 12 luni, incepand din 01.05.2024, pentru 4 domenii și 5 utilizatori. Servicii de accesare legislație în format electronic, în domeniul Fiscal, Resurse Umane, Management și Juridic
Scopul achiziției: servicii de accesare legislație în format electronic, în domeniul Fiscal, Resurse Umane, management și Juridic.
Obiect achiziţie: pentru o perioadă de 12 luni și 4 domenii și 5 utilizatori. Servicii de accesare legislație în format electronic, în domeniul Fiscal, Resurse Umane, Management și Juridic.
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice). Oferta se va întocmi respectând următoarele cerințe:
- Acces la legislație în format electronic în 4 domenii: Fiscal, Resurse Umane, Management și Juridic.
- Acces nelimitat în site
- Număr utilizatori: 5
Plata serviciilor se va realiza integral, într-o singură tranșă.
Cod CPV 75111200-9
Valoarea estimata 2600 lei +TVA
Ofertetele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro
Limba de redactare a ofertei este limba română.
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Prețul cel mai scăzut
Informatii suplimentare se pot obtine de la Autoritate Contractanta:ADR Nord-Vets, sediul secundar din Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro in atentia Biroului de Achizitii Publice.
Termen depunere oferte 11.04.2024 ora 11