Achiziție de servicii de catering

Obiect achiziție: Servicii de catering pentru participanții la întâlnirea de consorțiu și vizita de studiu organizată în Oradea, în perioada 27-28 mai 2025, în cadrul proiectului TALENT4S3

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):

  • Pentru data de 27 mai 2025:
    • Welcome coffee, ora 09:00, pentru aproximativ 30 de persoane
      • Cafea (inclusiv lapte/ lapte condensat, zahăr) – 1 buc/persoană
      • Apă plată (500 ml) – 1 buc/persoană
      • Patiserie dulce/sărată (aproximativ 100 g de persoană)
    • Prânz, ora 12:00 – aperitive, aproximativ 250 gr/persoană
      • Oferta va cuprinde platouri în regim de tip bufet suedez care să includă gustare rece (5-6 tipuri de aperitive atât cu carne cât și vegetariene și fără gluten – ex. șnițel, brânză, legume, etc) și chiflă;
      • Desert – 120g / persoană.

 

  • Pentru data de 28 mai 2025:
    • Welcome coffee, ora 09:00, pentru aproximativ 30 de persoane
      • Cafea (inclusiv lapte/ lapte condensat, zahăr) – 1 buc/persoană
      • Apă plată (500 ml) – 1 buc/persoană
      • Patiserie dulce/sărată (aproximativ 100 g de persoană)
    • Prânz, ora 13:00 – aperitive, aproximativ 250 gr/persoană
      • Oferta va cuprinde platouri în regim de tip bufet suedez care să includă gustare rece (5-6 tipuri de aperitive atât cu carne cât și vegetariene și fără gluten – ex. șnițel, brânză, legume, etc) și chiflă;
      • Desert – 120g / persoană.

Se vor asigura pe cheltuiala prestatorului: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe, farfurii, lingurițe/bețișoare de amestecat, tacâmuri, în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă.
Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic.

Locația: în Oradea, str. Ceyrat nr. 4, în Parcul Științific și Tehnologic Bihor
Contract: NU
Termen de livrare/ prestare/ executare: 27.05.2025 orele 08:45 și 11:30, respectiv 28.05.2025, orele 08:45 și 12:30, în conformitate cu specificațiile tehnice.
Valoarea estimată: 100 lei/zi/persoană (nu include eventuale taxe de tip SGR)

Alte mențiuni: Produsele care intră în componența serviciilor trebuie să fie proaspete, bine preparate, calde sau reci, în funcție de preparat și de recomandarea de servire a acestuia, iar prestarea serviciilor trebuie să respecte normele stabilite de legislația în vigoare.

Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare serviciu în parte, indicându-se prețul/persoană cu și fără TVA-ul, aferent 9% și respectiv 19%.

Numărul final de participanți se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mic față de numărul estimat inițial.
Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea ”sau echivalent”.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Strada Donath nr. 53A, cod poștal 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte: 22.04.2025.

Articolul anterior
INSTRUCȚIUNEA 39 din 15.04.2025 privind aplicarea termenelor în cadrul proceselor aferente apelurilor de proiecte lansate în cadrul Programului Regional Nord-Vest 2021-2027
Articolul următor
CORRIGENDUM nr. 6 pentru Ghidul Solicitantului 713 – Dezvoltarea infrastructurii pentru turismul balnear și balneoclimatic, inclusiv îmbunătățirea accesului către resursele și obiectivele turistice (urban)
Meniu
Sari la conținut