Achiziție de servicii de catering

Specificații tehnice privind achiziția de: Servicii de catering

Obiect achiziție: Achiziționarea de servicii de catering pentru participanții la Bootcamp introductiv aferent programului de accelerare LevelUP. Acesta este prevăzut a se organiza la început, odată cu finalizarea etapei de înscriere a participanților la programul de accelerare. În cadrul bootcampului introductiv, echipele selectate vor avea parte de sesiuni practice și teoretice împreună cu mentorii și experții implicați în program.

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):

Servici catering pentru 2 zile

  • 17 octombrie: un număr estimat de 20 persoane,
  • 18 octombrie: un număr estimat de 30 persoane.

De la ora 9:30 – coffee break format din:

  • Cafea espresso – 2 buc /persoană
  • Apă plată (500 ml/persoană) – 2 buc/persoană
  • Patiserie dulce/sărată (aproximativ 100 g/ persoană)

De la ora 12:00 – Platouri în regim de bufet suedez care să includă 6-7 tipuri de aperitive atât cu carne cât și fără carne (ex: mini șnițel, tartine, brânză, legume etc), aproximativ 350 g de persoană)

Se vor asigura pe cheltuiala prestatorului: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe, farfurii, lingurițe/bețișoare de amestecat, tacâmuri.

Locația: Evozon, la etajul 4, Calea Moților 62, Cluj-Napoca

Termen de livrare/ prestare/ executare: 17-18 octombrie 2024, ora 09:30, respectiv ora 12:00.
Valoarea estimată fără TVA: 80 lei/persoană (nu include eventuale taxe de tip SGR).

Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare zi în parte, indicându-se prețul cu și fără TVA. Se specifică pentru fiecare serviciu în parte prețul unitar fără TVA și cu TVA-ul defalcat de 9% sau 19%, după caz.

Accesoriile de tipul – fețe de masă, veselă, pahare, tacâmuri, condimente etc. – vor fi asigurate în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă.

Termen de livrare/prestare/executare conform cu specificațiile tehnice
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Alte mențiuni: numărul exact de persoane va fi comunicat cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

Specificațiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar pentru identificarea cu ușurință a tipului de produs și nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse. Aceste specificații vor fi considerate ca având mențiunea de “sau echivalent” și vor fi considerate specificații minimale din punct de vedere al performanței, indiferent de marcă sau producător.”

Contract: NU

Termen depunere oferte: 16.10.2024, ORA 10
Ofertele se trimit pe email la adresa: achizitii@nord-vest.ro
Limba de redactare a ofertei este limba română.

Informații suplimentare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str.Donath nr. 53A , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro în atenția Biroului de Achiziții Publice.

Articolul anterior
Consiliul Județean Bistrița-Năsăud investește peste 130 de milioane de euro în drumurile județene prin intermediul Programului Regional Nord-Vest 2021-2027
Meniu
Sari la conținut