Obiect achiziție: Achiziția de servicii de închiriere sală de conferințe și servicii de restaurant și servire a mâncării este necesară în vederea organizării activității de team building a Direcției Evaluare, Selecție și Contractare Proiecte din cadrul ADR Nord-Vest. Scopul acestei activități constă în promovarea colaborării interdepartamentale și a muncii în echipă în vederea îmbunătățirii fluxului de lucru din cadrul acestei direcții.
Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):
- Servicii de închiriere sală de conferințe cu o capacitate de aproximativ 30 de locuri
- Locația sălii – stațiunea Băișoara, județul Cluj, fiind excluse sălile situate la subsol sau la demisol
- Disponibilitate în intervalul orar 17:00 – 20:00 în data de 11.2024, 9:00-20.00 în data de 15.11.2024 și respectiv 9:00-17.00 în data de 16.11.2024
- Dotări
- internet wireless
- 1 microfon mobil
- 1 videoproiector
- 1 flipchart
- markere
- boxă portabilă cu conectare prin bluetooth
- sala va fi organizată în sistem boardroom
Valoarea estimată a serviciilor de închiriere a sălii: 1.500 lei + TVA/eveniment
- Servicii de servire a mesei pentru un număr de aproximativ 30 de participanți
Pentru serviciile de servire a mesei trebuie pusă la dispoziție o sală de restaurant situată în aceeași unitate în care vor avea loc activitățile de team building, respectiv în aceeași locație unde va fi oferită spre închiriere sala de conferințe.
a) Cină 14.11.2024 – servită la ora 20:00
Fel principal:
- Preparate aperitiv – minimum 4 preparate pe bază de carne sau mezeluri, minimum 3 tipuri de brânzeturi, murături – minimum 250 g/participant
- Un preparat gătit la ceaun – minimum 350 g/participant
- Pâine – minimum 100 g/participant
- Desert – minimum 150 g/participant
Valoarea estimată a serviciilor de cină: 90 lei/persoană + TVA
Pachet de băuturi servite în regim open bar pe durata întregului eveniment:
- Apă plată
- Apă minerală
- O varietate de suc carbogazos
- O varietate de suc neacidulat
- Cafea + zahăr, lapte, paletine
- Ceai + zahăr/miere, paletine
Valoarea estimată a pachetului de băuturi servit în cadrul cinei: 95 lei/persoană + TVA (nu include eventuale taxe de tip SGR)
Valoarea totală estimată a serviciilor de cină: 185 lei/persoană + TVA (nu include eventuale taxe de tip SGR)
b) Mic dejun 15.11.2024 – servit în intervalul 7:00-8:30, în stil bufet suedez
Preparatele care vor intra în componența bufetului suedez – minimum 350 g/persoană
- Un preparat pe bază de ou (omletă sau ochi) + cel puțin un sortiment de carne (bacon prăjit, cârnăciori sau cremvuști)
- Platou cu mezeluri – minimum 4 preparate
- Platou cu brânzeturi – minimum 3 preparate
- Specialități vegetariene de tipul zacuscă, vinete etc
- Bufet de salate
- Unt
- Lapte și cel puțin un sortiment de cereale
- Pâine
- Apă plată – minimum 500 ml/participant
Valoarea totală estimată a serviciilor de mic dejun: 40 lei/persoană + TVA nu include eventuale taxe de tip SGR)
c) Prânz 15.11.2024 – servit la ora 12:30
Fel principal:
- Ciorbă cu carne de pui – minimum 200 g/participant
- Preparat principal pe bază de carne de porc și 1 garnitură – minimum 400 g/participant
- Salată – minimum 150 g/participant
- Pâine – minimum 100 g/participant
Valoarea estimată a preparatelor servite la prânz: 75 lei/persoană + TVA
Băuturi:
- Apă plată – minimum 500 ml/participant
- Apă minerală – minimum 500 ml/participant
- Cafea + zahăr, lapte, paletine
Valoarea estimată a băuturilor servite la prânz: 20 lei/persoană + TVA (nu include eventuale taxe de tip SGR)
Valoarea totală estimată a serviciilor de prânz: 95 lei/persoană + TVA (nu include eventuale taxe de tip SGR)
d) Cină 15.11.2024 – servită la ora 20:00
Fel principal:
- Preparat principal pe bază de carne de porc și 1 garnitură – minimum 400 g/participant
- Salată – minimum 150 g/participant
- Pâine – minimum 100 g/participant
- Desert – minimum 150 g/participant
Valoarea estimată a preparatelor servite la cină: 65 lei/persoană + TVA
Pachet de băuturi servite în regim open bar pe durata întregului eveniment:
- Apă plată
- Apă minerală
- O varietate de suc carbogazos
- O varietate de suc neacidulat
- Cafea + zahăr, lapte, paletine
- Ceai + zahăr/miere, paletine
Valoarea estimată a pachetului de băuturi servit în cadrul cinei: 95 lei/persoană + TVA (nu include eventuale taxe de tip SGR)
Valoarea totală estimată a serviciilor de cină: 160 lei/persoană + TVA (nu include eventuale taxe de tip SGR)
e) Mic dejun 16.11.2024 – servit în intervalul 7:00- 8:30, în stil bufet suedez
Preparatele care vor intra în componența bufetului suedez – minimum 350 g/persoană
- Un preparat pe bază de ou (omletă sau ochi) + cel puțin un sortiment de carne (bacon prăjit, cârnăciori sau cremvuști)
- Platou cu mezeluri – minimum 4 preparate
- Platou cu brânzeturi – minimum 3 preparate
- Specialități vegetariene de tipul zacuscă, vinete etc
- Bufet de salate
- Unt
- Lapte și cel puțin un sortiment de cereale
- Pâine
- Apă plată – minimum 500 ml/participant
Valoarea totală estimată a serviciilor de mic dejun: 40 lei/persoană + TVA (nu include eventuale taxe de tip SGR)
f) Prânz 16.11.2024 – servit la ora 12:30
Fel principal:
- Ciorbă cu carne de porc – minimum 200 g/participant
- Preparat principal pe bază de carne de pui și 1 garnitură – minimum 400 g/participant
- Salată – minimum 150 g/participant
- Pâine – minimum 100 g/participant
Valoarea estimată a preparatelor servite la prânz: 70 lei/persoană + TVA (nu include eventuale taxe de tip SGR)
Băuturi:
- Apă plată – minimum 500 ml/participant
- Apă minerală – minimum 500 ml/participant
- Cafea + zahăr, lapte, paletine
Valoarea estimată a băuturilor servite la prânz: 20 lei/persoană + TVA (nu include eventuale taxe de tip SGR)
Valoarea totală estimată a serviciilor de prânz: 90 lei/persoană + TVA (nu include eventuale taxe de tip SGR)
Accesoriile de tipul – fețe de masă, veselă, pahare, tacâmuri, condimente etc. – vor fi asigurate în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă.
Produsele care intră în componența serviciilor de „mic dejun”, „prânz” și „cină” trebuie să fie proaspete, bine preparate, calde sau reci, în funcție de preparat și de recomandarea de servire a acestuia, iar prestarea serviciilor trebuie să respecte normele stabilite de legislația în vigoare.
Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare serviciu în parte, indicându-se prețul/persoană cu și fără TVA-ul aferent (9% și respectiv 19%).
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Prețul cel mai scăzut/total ofertă în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.
Contract: NU
Termen de livrare/prestare/executare: 14.11.2024, 15.11.2024 și respectiv 16.11.2024, conform cu specificațiile de mai sus.
Alte mențiuni: Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea nr. 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea „sau echivalent”.
Ofertele se depun prin email la adresa: achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte: 12.11.2024