Achiziție de servicii de catering

Obiect achiziție: Achiziția de servicii de catering

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):
Achiziția de servicii de catering este necesară în vederea organizării evenimentului „TAIEX-REGIO Peer2Peer Exchange” din perioada 08.04.2025-09.04.2025.

Data: 08.04.2025, ora 12:00
Locația: Sediul ADR Nord-Vest de pe Str. Donath nr. 53 A, cod poștal 400293, Cluj-Napoca

Servicii de prânz – preparatele vor fi livrate la ora 12:00 la sediul ADR NV de pe Str. Donath nr. 53 A

  • Preparatele de tip aperitive/„finger food” vor fi servite în regim bufet suedez, porțiile având un gramaj de minimum 400g/participant și vor include
    • Minimum 9 preparate dintre care
      • Minimum 3 preparate vegetariene
      • Minimum 3 produse pe bază de brânzeturi
      • Minimum 3 preparate pe bază de carne
    • Chiflă – minimum 1 buc/participant
    • Sucuri naturale/carbogazoase – minimum 500 ml/participant.

Vor fi asigurate tacâmuri, farfurii și veselă de unică folosință, confecționate din materiale biodegradabile. De asemenea, vor fi asigurate 5 mese de cocktail, 2 mese de bufet și fețele de masă aferente necesare servirii produselor care vor intra în componența serviciilor de prânz.

Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare serviciu în parte, indicându-se prețul/persoană cu și fără TVA-ul aferent (9% și respectiv 19%).

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Prețul cel mai scăzut/total ofertă în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.

Contract: NU

Termen de livrare/prestare/executare: 08.04.2025, ora 12:00 la sediul ADR Nord-Vest de pe Str. Donath nr 53 A, cod poștal 400293, Cluj-Napoca.

Termen depunere oferte: 27.03.2025, ora 11:00

Ofertele se trimit pe email la adresa: achizitii@nord-vest.ro
Limba de redactare a ofertei este limba română.

Informații suplimetare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str.Donath nr 53A , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro în atenția Biroului de Achiziții Publice.

Articolul anterior
Prelungirea perioadei de contractare pentru apelul de proiecte 112
Articolul următor
Prelungirea perioadei de contractare pentru apelul de proiecte 714.C
Meniu
Sari la conținut