Obiect achiziție: Achiziția de servicii de catering
Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):
Achiziția de servicii de catering este necesară în vederea organizării ședinței de lucru privind „Stadiul implementării proiectelor derulate de către ADR Nord-Vest”.
Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):
Servicii de catering în perioada 07 martie 2025 pentru un număr estimat de 150 de participanți.
Servicii de prânz – preparatele vor fi livrate la ora 12:30 la sediul ADR NV de pe Str. Donath nr. 53 A
- Sortimente variate de pizza – 100 buc
- sortimente pe bază de carne
- sortimente vegetariene
- sortimente vegane
- Sos de roșii.
Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare serviciu în parte, indicându-se prețul și TVA-ul aferent.
Valoarea estimată: 5.000 lei fără TVA.
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este prețul cel mai scăzut/total ofertă în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Contract: NU
Termen de livrare/prestare/executare: 07.03.2025, ora 12:30
Alte mențiuni: Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea nr. 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea „sau echivalent”.
Termen depunere oferte: 06.03.2025, ora 15.00.