Achiziție de servicii de catering

Obiect achiziție: Achiziția de servicii de catering

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):
Achiziția de servicii de catering este necesară în vederea organizării ședinței de lucru privind „Stadiul implementării proiectelor derulate de către ADR Nord-Vest”.

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):
Servicii de catering în perioada 07 martie 2025 pentru un număr estimativ de 160 de participanți.

Servicii de prânz – preparatele vor fi livrate la ora 11:45 la sediul ADR NV de pe Str. Donath nr. 53 A

  • Sortimente variate de pizza – minimum 200g/participant
    • sortimente pe bază de carne
    • sortimente vegetariene
    • sortimente vegane
    • sortimente fără gluten și fără lactoză

Valoarea estimată: 24 lei/persoană + TVA

Vor fi asigurate tacâmuri și farfurii de unică folosință, confecționate din materiale biodegradabile și șervețele. De asemenea, vor fi asigurate 10 mese de cocktail cu fețele de masă aferente.

Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare serviciu în parte, indicându-se prețul/persoană cu și fără TVA-ul aferent (9% și respectiv 19%).

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este prețul cel mai scăzut/total ofertă în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.

Contract: NU

Termen de livrare/prestare/executare: 07.03.2025, ora 11:45.

Alte mențiuni: Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea nr. 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea „sau echivalent”.

Termen depunere oferte: 05.03.2025

Articolul anterior
Achiziția unui roll-ul pentru proiectul STARRISE
Articolul următor
18 specialisți pe perioadă determinată
Meniu
Sari la conținut