Privind achiziția de: Servicii de catering pentru participanții la întâlnirea Comitetului Regional de Reprezentanți Cluj-Napoca, în cadrul proiectului GreenGoV din 24 martie 2025
Obiect achiziție: Servicii de catering pentru participanții la întâlnirea Comitetului Regional de Reprezentanți Cluj-Napoca, în cadrul proiectului GreenGoV din 24 martie 2025
Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):
Servicii de catering pentru participanții la întâlnirea Comitetului Regional de Reprezentanți Cluj-Napoca, în cadrul proiectului GreenGoV din 24 martie 2025, pentru un număr estimat de 12 persoane.
- Număr estimat de 12 persoane
- Data: 24 martie 2025
- Caffea espresso – 2 buc/persoană
- Apă plată (500 ml/persoană) – 1 buc/persoană
- Patiserie dulce și sărată, aproximatv 100 gr/persoană
- Bufet rece – platouri tip bufet suedez care să includă 6 tipuri de aperitive, atât cu carne cât și fără carne (brânză, șnițel, mezeluiri, legume, salată etc.) și pâine, apox. 200 gr/persoană
- Desert de tip prăjitură/tartă, aproximativ 100 gr.
Se vor asigura pe cheltuiala prestatorului: fețe de masă, șervețele, pahare, farfurii, lingurițe/bețișoare de amestecat, tacâmuri, în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă. Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic.
Locația: Sediul ADR NV, Str. Donath nr. 53 A, Cluj-Napoca.
Termen de livrare: 24 martie 2025, ora 9:00
Valoarea estimată: 80 lei/persoană fără TVA (nu include eventuale taxe de tip SGR)
Oferta financiară va fi prezentată indicându-se prețul cu și fără TVA pe persoană. Se specifică pentru fiecare serviciu în parte prețul unitar fără TVA și cu TVA-ul defalcat de 9% sau 19%, după caz.
Alte mențiuni: Numărul exact de persoane va fi comunicat cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Specificațiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar pentru identificarea cu ușurință a tipului de produs și nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse. Aceste specificații vor fi considerate ca având mențiunea de „sau echivalent” și vor fi considerate specificații minimale din punct de vedere al performanței, indiferent de marcă sau producător.”
Contract: NU
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Oferte se trimit pe email la adresa: achizitii@nord-vest.ro
TERMEN DEPUNERE OFERTE: 14.03.2025, ora 17:00