Achiziție de servicii de catering pentru evenimentul TALENT4S3

Obiect achiziţie: Servicii de catering pentru participanții la evenimentul de promovare și diseminare ”Împreună pentru Retenția și Dezvoltarea Talentelor în Regiunea Nord-Vest!” la Cluj-Napoca, în cadrul proiectului TALENT4S3

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice): Servicii de catering, pentru aproximativ 45 de persoane, constând în:

  • Coffee break:
  • Cafea (inclusiv lapte/ lapte condensat, zahăr) – 1 buc/persoană
  • Ceai – 1 buc/pers
  • Apă minerală plata (500 ml) – 1 buc/persoană
  • Apă minerală carbogazoasă (500 ml) – 1 buc/persoană
  • Patiserie dulce/sărată (aproximativ 100 g de persoană)
  • Prânz – aperitive, aproximativ 250 gr/persoană

Oferta va cuprinde platouri în regim de tip bufet suedez care să includă gustare rece (5-6 tipuri de aperitive atât cu carne cât și vegetariene  – ex. șnițel,  brânză, legume, etc) și chiflă;

  • Desert – 120g / persoană

Se vor asigura pe cheltuiala prestatorului: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe, farfurii, lingurițe/bețișoare de mestecat, tacâmuri, în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă.

Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic.

Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare serviciu în parte, indicându-se prețul/persoană cu și fără TVA-ul, aferent (9% și respectiv 19%).

Valoarea estimată este de 80 lei/persoană și acesta nu include eventuale taxe de tip SGR.

Locația: în Cluj-Napoca, str. Donath nr. 53 A, etaj 1, la sediul secundar al ADR NV

Termen de livrare/ prestare/ executare: 19 noiembrie 2024, ora 8:30 pentru coffee break și 12.30 pentru  prânz.

Alte menţiuni:

Produsele care intră în componența serviciilor trebuie să fie proaspete, bine preparate, calde sau reci, în funcție de preparat și de recomandarea de servire a acestuia, iar prestarea serviciilor trebuie să respecte normele stabilite de legislația în vigoare.

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mic sau mai mare faţă de numărul estimat inițial.

Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art.156 din Legea 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea ”sau echivalent”.

 Contract: NU

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Strada Donath nr 53A, cod poștal 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 12.11.2024

Articolul anterior
Achiziție de servicii de monitorizare, intervenție și antiefracție
Articolul următor
Achiziție de servicii de închiriere sală de conferințe și servicii de restaurant
Meniu
Sari la conținut