Achiziție de servicii de catering pentru programul LevelUP

Obiect achiziție: Achiziționarea de servicii de catering pentru participanții la evenimentul de evaluare și eliminare din programul de accelerare LevelUP.

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):

  • Număr estimat de 35 persoane.
  • Data: 12.12.2024, ora 09:40;
  • Se vor furniza:
    • Cafea espresso – 2 buc/persoană
    • Apă plată (500ml/persoană) – 1 buc/persoană
    • Apă minerală (500ml/persoană) – 1 buc/persoană
    • Patiserie dulce/sărată (aproximativ 100g/persoană)
    • Platouri în regim de bufet suedez care să includă minim 4 tipuri de aperitive, atât cu carne, cât și vegane, precum mini pizzetta, platouri mixte de mezeluri, branzeturi, legume, panini, aproximativ 420 g/persoană, etc

 

Se va asigura pe cheltuiala prestatorului: fețe de masă, șervețele, pahare, lungurițe, farfurii, lingurițe/bețișoare de amestec, tacâmuri;

Locația: Centru de Cercetari pentru Medicina Avansata – MedFuture, din cadrul UMF, Strada Lous Pasteur 4, Cluj-Napoca

Termen de livrare: 12.12.2024, ora 09:40

Valoarea estimată: 100 lei/persoană (nu include eventuale taxe de tip SGR)

Oferta financiară va fi prezentată indicându-se prețul cu și fără TVA pe persona/zi. Se specifică pentru fiecare     serviciu în parte prețul unitar fără TVA și cu TVA-ul defalcat de 9% sau 19%, după caz.

Produsele care intră în componența serviciilor trebuie să fie proaspete, bine preparate, calde sau reci, în funcție de preparat și de recomandarea de servire a acestuia, iar prestarea serviciilor trebuie să respecte normele stabilite de legislația in vigoare.

Accesorile de tipul – fețe de masă, veselă, pahare, tacâmuri, condimente etc – vor fi asigurate în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă. Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic.

Numărul exact de participanți se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Alte mențiuni: Numărul exact de persoane va fi comunicat cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

Specificațiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar pentru identificarea cu ușurință a tipului de produs și nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse. Aceste specificații vor fi considerate ca având mențiunea de “sau echivalent” și vor fi considerate specificații minimale din punct de vedere al performanței, indiferent de marcă sau producător.”

Contract: NU

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Oferte se trimit pe email la adresa: achizitii@nord-vest.ro

TERMEN DEPUNERE OFERTE: 09.12.2024, ora 13:00

                                                                                                                                        

Articolul anterior
Căutăm cele mai bune soluții pentru ca tinerii talentați să rămână acasă!
Articolul următor
Achiziție servicii de catering pentru programul LevelUP
Meniu
Sari la conținut