Obiect achiziție: Servicii de catering pentru organizare eveniment
Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):
Servicii catering workshop regional în Cluj-Napoca, în cadrul proiectului STARRISE, pentru un număr estimat de 15 persoane:
- Coffee break:
- Cafea espresso – 1 buc/persoană (inclusiv zahăr, lapte/ lapte condensat)
- Ceai – 1 buc/ persoană
- Apă plată (500 ml/persoană) – 1 buc/persoană
- Apă minerală (500 ml/persoană) – 1 buc/persoană
- Patiserie dulce și sărată – 100 g/persoană
- Prânz: platouri tip bufet suedez, finger-food, diverse sortimente pe bază de mezeluri și brânzeturi, inclusiv vegetariene – minim 250g/persoană
Se vor asigura: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe, farfurii, lingurițe/bețișoare de amestecat, tacâmuri în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă; nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri confecționate din plastic.
Locația: Sediul ADR Nord-Vest, str. Donath 53A, Cluj-Napoca, parter
Contract: NU
Termen de livrare/ prestare/ executare: 14 martie 2025, ora 09:00.
Valoarea estimată: 85 lei/persoană + TVA
Alte mențiuni:
Oferta financiară va indica prețul cu și fără TVA. Se specifică prețul unitar per persoana fără TVA și cu TVA-ul defalcat de 9% sau 19%.
Numărul exact de persoane va fi comunicat cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate varia.
Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea ”sau echivalent”.
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str Donath nr 53A, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte: 25.02.2025