Privind achiziția de: Închiriere de autobuze și de autocare cu șofer
Obiect achiziție: Închiriere autobuz/microbuz pentru participanții la Vizitele de bune practici desfășurate în Cluj-Napoca, în prima parte a zilei de 13 noiembrie 2024 conform specificațiilor de mai jos
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):
- Număr de persoane: 20 + 1 șofer
- Calendar: 13 noiembrie 2024
- Furnizorul se va asigura de accesul autocarului până la locație (inclusiv taxă de parcare, dacă este nevoie)
- Dotări: Să îndeplinească toate prevederile legale referitoare la circulația pe drumurile publice a autovehiculului care execută transportul de persoane;
- Să posede inspecția tehnică periodică valabilă (I.T.P.);
- Perioada de închiriere este de 6 ore, cu staționare inclusă.
Itinerar:
- 08:30 – plecare de la HUB UTCN (proximitate în funcție de locul de parcare), Str. George Baritiu nr. 4, Cluj-Napoca
- 09:00 – sosire prima destinație – Universitatea Tehnică Cluj Napoca, Facultataea de Inginerie Industrială, Robotică și Managementul Producției), B-dul Municii nr. 103-105, Cluj-Napoca
- 11:00 – a doua destinație Spitalul Clinic de Recuperare Cluj-Napoca, strada Viilor, nr. 46-50, Cluj Napoca
- 13:30 – retur la Hub UTCN (proximitate în funcție de locul de parcare), str. George Barițiu nr. 4, Cluj-Napoca.
Oferta financiară va conţine costurile de închiriere autobuz/microbuz cu șofer, cu și fără TVA.
Termen de prestare servicii: 13 noiembrie 2024
Alte menţiuni:
Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art.156 din Legea 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea ”sau echivalent”
Contract: NU
Valoarea estimată: 650 lei + TVA
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53 A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte: 30.10.2024, ora 10:00.