Privind achiziția de: servicii de organizare eveniment pentru Reuniunea Comitetului de Monitorizare Programului Regional Nord-Vest 2021-2027
Obiect achiziție: servicii de organizare eveniment pentru Reuniunea Comitetului de Monitorizare Programului Regional Nord-Vest 2021-2027
Descriere obiect achiziție (specificații tehnice): servicii de organizare eveniment pentru Reuniunea Comitetului de Monitorizare Programului Regional Nord-Vest 2021-2027
Locația: Municipiul Cluj-Napoca (unitate de cazare cu săli de conferință)
Perioada: 04 – 06 decembrie 2022
Coduri CPV: 79951000-5, 39222000-4, 55500000-5, 79952000-2, 55100000-1, 55300000-3
Descriere obiect achiziție:
Organizareareuniunii Comitetului de Monitorizare Programului Regional Nord-Vest 2021-2027
Ziua 1 – 04.12.2022
Servicii de servire a mesei pentru un număr estimativ de 70 de persoane:
Cină festivă:
- Gustare rece
- Gustare caldă
- Preparat de bază cald
- Desert
- Apă plată și minerală (0,50 l/persoană)
- Sucuri naturale și carbogazoase (0,50 l/persoană)
- veselă din ceramică/porțelan, tacâmuri (inox), pahare/cești/căni din ceramică, porțelan sau sticlă
- Servirea mesei se va face într-un separeu astfel încât cina festivă să aibă loc într-un cadru intim, pentru discuțiile informale.
Valoare estimată în lei fără TVA: 250 lei/persoană
Ziua 2 – 05.12.2022
Servicii închiriere sală de conferințe:
- Se solicită o sală de conferințe începând cu ora 9:00; nr. persoane estimat: 70.
- Locația sălii: Mun. Cluj-Napoca, de preferință în aceeași clădire unde se vor furniza serviciile de servire a mesei
- Dotări minime:
- sistem de sonorizare
- 18 microfoane de birou
- 3 microfoane mobile
- 2 videoproiectoare
- 2 ecrane de proiectie
- mesele acoperite cu fețe de masă festive, de preferat albe, suficient de lungi cât să nu se vadă picioarele participanților
- Organizarea sălii (mese, scaune) se va stabili la fața locului de comun acord cu autoritatea contractantă
- Spațiu destinat echipei care va asigura traducerea simultană a evenimentului (locație pentru cabina de traducere și a pupitrului tehnic)
Valoare estimată fără TVA: 3.700 lei/zi
Servicii de servire a mesei pentru un număr estimativ de 70 de persoane:
Coffe break care sa conţină următoarele:
- Cafea, lapte, ceai, pahare de sticlă/cești, zahăr alb/brun, miere;
- Apă plată și minerală (0,50 l/persoană)
- Sucuri naturale și carbogazoase (0,50 l/persoană)
- Patiserie dulce și sărată
- veselă (ceramică/porțelan), tacâmuri (inox), pahare/cești/căni (ceramică, porțelan sau sticlă).
Prânz tip bufet suedez care să conțină următoarele:
- Gustare rece cu bufet de salate
- Ciorba/supa calda
- Preparat de baza cu garnitura
- Desert
- Cafea (cu zahăr alb/brun, miere), Apă plată și minerală (0,50 l/persoană), Sucuri naturale și carbogazoase (0,50 l/persoană) servite in pahare de sticlă/cești
- Servirea mesei se va face într-un separeu astfel încât participanții să poată purta discuțiile informale.
Cina care să conțină următoarele:
- Gustare rece
- Preparat de baza
- Desert
- Apă plată și minerală (0,50 l/persoană)
- Sucuri naturale și carbogazoase (0,50 l/persoană)
- veselă din ceramică/porțelan, tacâmuri (inox), pahare/cești/căni din ceramică, porțelan sau sticlă
- Servirea mesei se va face într-un separeu astfel încât participanții să poată purta discuțiile informale.
Valoare estimată în lei fără TVA: 390 lei/pers
Ziua 3 – 06.12.2022
Servicii închiriere sală de conferințe:
- Se solicită o sală de conferințe începând cu ora 9.00 nr. persoane estimat: 70.
- Locația sălii: Mun. Cluj-Napoca, de preferință în aceeaşi clădire unde se vor furniza serviciile de servire a mesei
- Dotări minime:
- sistem de sonorizare
- 18 microfoane de birou
- 3 microfoane mobile
- 2 videoproiectoare
- 2 ecrane de proiectie
- mesele acoperite cu fețe de masă festive, de preferat albe, suficient de lungi cât să nu se vadă picioarele participanților
- Organizarea sălii (mese, scaune) se va stabili la fața locului de comun acord cu autoritatea contractantă
- Spațiu destinat echipei care va asigura traducerea simultană a evenimentului (locație pentru cabina de traducere și a pupitrului tehnic)
Valoare estimată fără TVA: 3.700 lei/zi
Servicii de servire a mesei pentru un număr estimativ de 70 de persoane:
Coffe break care sa conţină următoarele:
- Cafea, lapte, ceai, pahare de sticlă/cești, zahăr alb/brun, miere;
- Apă plată și minerală (0,50 l/persoană)
- Sucuri naturale și carbogazoase (0,50 l/persoană)
- Patiserie dulce și sărată
- veselă (ceramică/porțelan), tacâmuri (inox), pahare/cești/căni (ceramică, porțelan sau sticlă).
Prânz tip bufet suedez care să conțină următoarele:
- Gustare rece cu bufet de salate
- Ciorba/supa calda
- Preparat de baza cu garnitura
- Desert
- Cafea (cu zahăr alb/brun, miere), Apă plată și minerală (0,50 l/persoană), Sucuri naturale și carbogazoase (0,50 l/persoană) servite in pahare de sticlă/cești
- Servirea mesei se va face într-un separeu astfel încât participanții să poată purta discuțiile informale.
Valoare estimată în lei fără TVA: 180 lei/persoană
Numărul final de participanți se va confirma până cel târziu în data de 28.11.2022 iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.
Oferta financiară va fi prezentată pe fiecare serviciu în parte.
Contract: DA
Termen de livrare/prestare/executare: 4-6 Decembrie 2022
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor nr. 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte 24.11.2022 ora 12:00