Privind achiziția de: Servicii de servire a mesei la restaurant pentru experții invitați la sesiunea de instruire – Achiziții Publice 27.02 -28.02.2025
Obiect achiziție: Servicii de servire a mesei la restaurant pentru experții invitați la sesiunea de instruire – Achiziții Publice 27.02 -28.02.2025
Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):
- Cină în data de 27.02.2025 orele 18:30, la locația prestatorului:
Oferta va cuprinde următoarele:
- Platouri de aperitive (4 platouri) – mezeluri și brânzeturi (de preferat tradiționale), salată de vinete / salată pe bază de brânză; gramaj aproximativ 500 gr / platou
- Fel principal – pe bază de carne (pui / vită / porc/ pește) cu garnitură / variantă vegetariană (legume la cuptor; mâncare de ciuperci)
- Desert – de preferat tradițional, din bucătăria românească / maghiară; 180-200 gr.
- Băuturi răcoritoare (limonadă și carbogazoase) / Apă (minerală, plată)
- Cafea – 1 bucată
Nr. participanți: 6 persoane
Locația: în Cluj-Napoca, la locația prestatorului;
Termen de livrare: în data 27.02.2025, începând cu ora 18:30, la locația prestatorului
Valoarea estimată fără TVA: 1.800 lei (nu include eventuale taxe de tip SGR)
Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare tip de serviciu în parte, indicându-se prețul/persoană cu și fără TVA-ul, aferent (9% și respectiv 19%).
Alte mențiuni:
Produsele care intră în componența serviciilor trebuie să fie proaspete, bine preparate, calde sau reci, în funcție de preparat și de recomandarea de servire a acestuia, iar prestarea serviciilor trebuie să respecte normele stabilite de legislația în vigoare.
Numărul final de participanți se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.
Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art.156 din Legea 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea „sau echivalent”.
Contract: NU
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Oferte se trimit pe email la adresa: achizitii@nord-vest.ro
TERMEN DEPUNERE OFERTE: 25.02.2025, ora 11:00