Privind achiziţia de: Servicii de restaurant și servire a mesei
Obiect achiziţie: Servicii de restaurant și servire a mesei de cină, pentru participanții la Vizita de bune practici SME Organics
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):
- Cină pentru 40 de persoane:
- Platouri mixte aperitive – brânzeturi, mezeluri, salate tartinabile – cel puțin 3 feluri/ fiecare, inclusiv pe baza de legume
- Fel principal – tocăniță de ciuperci cu mamăligă și murături
- Desert – pavlova cu fructe de pădure
- Suc de fructe bio
- Apă plată și minerală, la 750 ml
- Ceai/ cafea
- Paine, alte accesorii la meniul comandat (smântână, ardei iute, etc)
- Termen de livrare: 11.2017, ora 20:30
- Durata: 2 ore, 20:30 – 22:30
- Locația: restaurant cu zonă separéu pentru servirea mesei și primirea invitaților, zonă centrală Cluj-Napoca, distanță 200 m de Catedrala Mitropolitană din Cluj-Napoca
Termen de livrare/prestare/executare: 28 noiembrie 2017, 20:30 – 22:30
Alte menţiuni: numărul exact de persoane va fi comunicat cu 2 zile înaintea evenimentului; se va achita cu ordin de plată, post-eveniment, la emiterea facturii
Cod CPV: 55300000-3
Valoarea estimata 110 lei/participant , 4400 lei +TVA pentru 40 participanti
Oferta financiară se întocmeşte în lei cu şi fără TVA şi va conţine costurile grupate astfel:
- Cost servicii catering / participant;
- Cost total eveniment
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Preţul cel mai scăzut.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte 20.11.2017