Achiziție pentru închiriere sală de conferință

Privind achiziţia de: Achiziție pentru închiriere sală de conferință.

Obiect achiziţie: închiriere sală de conferință pentru desfășurarea probei scrise din cadrul concursului organizat pentru ocuparea a două posturi vacante de Expert cu rol de ofițer specializare inteligentă în cadrul Departamentului Specializare Inteligentă, Ajutor de Stat și Instrumente Financiare Inovative – Direcția Gestionare, Monitorizare, Evaluare și Comunicare Program/Direcția AMPR 2021-2027, pe perioada determinată de 24 luni, cu normă întreagă, în data de 01.02.2024 pentru un număr de 23 persoane, între orele 09-14, în Cluj Napoca, pe o rază de maximum 3 km de la sediul ADR Nord-Vest, cu acces facil la surse de alimentare cu curent electric 220V (pentru laptopuri), dotare cu 21 mese de birou individuale sau 21 locuri la mese comune cu spațiu de 1 m între locuri, plus 23 scaune.

 Perioada: 01.02.2024  

Locația: Cluj-Napoca

 Cod CPV:  79952000-2

Valoare estimată în lei fără tva: 2.000 lei

Contract: NU

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Termen depunere oferte 30.01.2024

Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro

Limba de redactare a ofertei este limba română.

Informatii suplimetare se pot obține de la Autoritatea Contractanta: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobantilor nr 3 , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro în atenția Biroului de Achiziții Publice.

Articolul anterior
Invitație la Sesiunea de consultare pe tema dezvoltării unui fond de investiții
Articolul următor
Achiziție de servicii de catering
Meniu
Sari la conținut