Obiect achiziție: Achiziție servicii catering pentru organizarea evenimentului Demo Day a programului de accelerare EIT Health Drive.
Scopul achiziției: achiziționarea serviciilor de catering pentru evenimentul Demo Day a programului de accelerare dedicat start-upurilor din domeniul medical și al științelor vieții din regiune finanțat prin programul EIT Health Drive.
Prin eveniment se urmărește scoaterea în evidență a progresului start-upurilor participante în cadrul programului de accelerare, în fața unor investitori, reprezentanți ai industriei și stakeholderi importanți la nivel internațional în domeniile inovării, sănătății și științelor vieții. În cadrul evenimentului start-upurile își vor prezenta în fața publicului și în fața unui panel de experți soluțiile lor, urmând ca mai apoi să primească feedback, sugestii, recomandări, dar și pentru a atrage potențiale investiții sau parteneri. Totodată, evenimentul va scoate în evidență eforturile făcute de Agenția de Dezvoltare Regională Nord-Vest pentru sprijinirea inovației și afacerilor inovative în domeniile sănătății și științelor vieții.
Agendă propusă pentru evenimentul Demo Day a programului de accelerare implementat prin EIT Health Drive:
9:00 – 9:30 – Primirea participanților & coffee break
9:30 – 10:00 – Cuvinte de deschidere
10:00 – 12:30 – Sesiunea 1 de pitching & feedback
12:30 – 13:30 – Prânz & coffee break
13:30 – 16:30 – Sesiunea 2 de pitching & feedback
16:00 – 16:30 – Premiere
16:30 – Networking & gustări
Perioada: 18 septembrie 2023, durată 9 ore
Locație: sediul Nagarro, Strada Someșului 14, Cluj-Napoca
Descriere obiect achiziție – Specificații tehnice
Coffee break compus din: Minicroissant cu unt, Pateuri cu branza, Cuibi cu vanilie, Cafea – 2 / persoana, Apa plata 0.5 l/ Sucuri 0.5 l – 4 st /pers
Bufet rece: Chiftelute legume /naut – post, Pachetele primavara / dovlecei pane – post, Rulada spanac cu branza Chiftelute pui, Tartine cu mozarella si rosii chery, Minisnitele pui, Salata vinete si rosii, Salata greceasca, Salata legume , pui copt, Pita calda
Desert: tavalita cu cocos , cheese cake
Gustări: platouri brânzeturi, platouri fructe
Cantitate masă: 450gr/persoană
Cantitate desert: 150gr/persoană
Logistică: se vor asigura farfurii , tacamuri unica folosinta, pahare, servetele. Se vor include servicii de ospătărie pe toată durata evenimentului – 1 persoană.
Valoarea estimată:
105 lei fără TVA/participant catering
Număr estimat de participanți: 80 persoane
Numărul final de participanți se va confirma cu 48 de ore înaintea evenimentului, care poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.
Contract: NU
Termen de livrare/prestare/executare conform cu specificațiile tehnice
Alte mențiuni:
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Termen limită de depunere a ofertelor: 14.09.2023 ora 12.00
Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro
Limba de redactare a ofertei este limba română.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii @ nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.