Achiziție de servicii de accesare legislație online

Obiect achiziţie: Servicii de accesare legislaţie online

Privind achiziția de: Achiziție pentru o perioadă de 12 luni, începând din 01.05.2025, pentru 4 domenii și 5 utilizatori. Servicii de accesare legislație în format electronic în domeniul Fiscal, Resurse Umane, Management și Juridic.

Scopul achiziției: servicii de accesare legislație în format electronic în domeniul Fiscal, Resurse Umane, Management și Juridic.

Obiect achiziție: pentru o perioadă de 12 luni și 4 domenii și 5 utilizatori. Servicii de accesare legislație în format electronic în domeniul Fiscal, Resurse Umane, Management și Juridic.

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice). Oferta se va întocmi respectând următoarele cerințe:

  • Acces la legislație în format electronic în 4 domenii: Fiscal, Resurse Umane, Management și Juridic.
  • Acces nelimitat în site
  • Număr utilizatori: 5

Plata serviciilor se va realiza integral, într-o singură tranșă.

Valoare estimată în lei fără tva: 4.600 lei

Termen de livrare/prestare/executare: 01.05.2025-30.04.2026

Alte menţiuni: Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea nr. 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea „sau echivalent”.

Ofertetele se trimit pe email la adresa: achizitii@nord-vest.ro

Limba de redactare a ofertei este limba română.

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este: Prețul cel mai scăzut.

Informații suplimentare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str.Donath nr. 53 A, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro în atenția Biroului de Achiziții Publice.

Termen depunere oferte: 11.03.2025, ora 16. 

Articolul anterior
Achiziție de servicii de catering
Articolul următor
Expert cu rol de ofiţer riscuri
Meniu
Sari la conținut