ACHIZITIE SERVICII DE CATERING

Agenţia de Dezvoltare Regională Nord-Vest, în calitate de Autoritate Contractantă, doreşte să achiziţioneze servicii de catering în scopul organizării unor evenimente de prezentare/promovare dedicate platformei INNO- Rethinking Business Networks

SPECIFICAŢII TEHNICE 

Obiect achiziție: servicii de catering pentru evenimente de prezentare/promovare a platformei INNO- Rethinking Business Networks

Scop achiziţie: achiziționarea serviciilor de catering– în scopul organizării unei suite de evenimente de prezentare a platformei INNO- Rethinking business networks/întâlniri de lucru.

Perioada: martie 2019- iunie 2019

Locația: Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor nr.3, Cluj-Napoca,  jud. Cluj- Sala REGIO

Servicii catering-  martie-iunie 2019-  data exactă a fiecărui eveniment va fi transmisă cu cel puţin 4 zile lucrătoare înainte de data evenimentului, urmând ca numărul final de persoane per eveniment să fie transmis cu 2 zile lucrătoare înainte de fiecare eveniment.

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

Coffee break compus din:

Cafea espresso , apă minerală / plată la sticla 0.33 ml, selecție de ceaiuri (minim 3), apă fierbinte pentru ceai, 2 sortimente de suc de nectar la sticla de 0,33 sau 0.25 ml şi 1 sortiment de suc carbogazos la sticlă de 0.25 ml .

Lapte condensat pt cafea, zahăr brun, îndulcitor artificial la stick, miere, lămâie, cookies/biscuiţi pentru cafea.

Minicroissant cu unt, mini chesse cake, muffin cu fructe de pădure, mini scoah a la creme

Croissant sandwich cu şuncă, blue cheese, roşii

Croissant pastramă de porc, cascaval, rosii

Mini sandvich ton, măsline, castraveţi

 

Se vor asigura și șervețele, pahare, cești, căni, farfurii, tacâmuri.

Servicii Incluse:

Transport+Amenajare și decorare bufet+ Debarasare

 

Valoarea estimată/persoană: 45 LEI/persoană fără TVA

Număr estimat de participanți per total evenimente: aproximativ 100-150 persoane.

Număr estimat de evenimente: aproximativ 6.

Numărul final de participanţi se va confirma cu 2 zile lucrătoare înaintea fiecărui eveniment, numărul total poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat iniţial.

 Termen de livrare/prestare/executare: Se va stabili pentru fiecare eveniment în parte şi se va comunica prestatorului de servicii cu 4 zile lucrătoare înainte de data evenimentului.    

 Temen depunere oferte 01.03.2019

Articolul anterior
Precizări privind ajustarea prețului contractului de achiziție publică/sectorială ca urmare a majorării salariului minim pe economie
Articolul următor
ACHIZITIE SERVICII DE CATERING
Meniu
Sari la conținut