SPECIFICATII TEHNICE
Privind achiziția de: Servicii de catering
Obiect achiziție: Servicii de catering pentru evenimentul dedicat județului Bihor din cadrul Caravanei REGIO pentru promovarea proiectelor finanțate prin POR 2014–2020
Locația: Cetatea Oradea, Corp F, str. Piața Emanuil Gojdu nr.41
Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):
Servicii de catering, bufet suedez, pentru un număr estimativ de 50 de persoane:
a. Welcoming coffe
• Cafea, lapte, cești, zahăr alb/brun;
• Apă: 1 sticlă apă minerală plată 0,33 l / persoană + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă la 0,33 l / persoană;
• Sucuri carbogazoase și naturale 0,33l
• Ceai 3 varietăți: mentă, fructe și verde, apă fierbinte, zahar(brun și alb)
• Patiserie dulce/sărată – 120g/pers: foietaje dulci și sărate, mini tarte dulci și sărate
b. Prânz
Masa de prânz tip bufet suedez V=vegetarian, VE=vegan, O=omnivor
Aperitive 200g / persoană:
- (V) Sfere de brânză de capră tăvălite prin amestec de nuci și semințe
- (VE) Canape din ardei cu hummus roșu și ridichi murate
- (VE) Buchete de conopida în crustă cu sos de ardei
- (O) Ruladă de cotlet cu nuci, caju, ciuperci, cimbru
- (O) Cordon bleu din piept de pui
Gustare caldă:
Preparat de bază 120g / persoană:
(O) Rulou din pulpa de pui cu ciuperci învelit in bacon
(VE) “Burger” din legume
Garnitură 200g / persoană: Cartofi copți cu unt și ierburi aromate,
Legume asortate coapte
Desert 100g / persoană: Tartă cu mere și sos de vanilie
Apă: 1 sticlă apă minerală plată 0,33 l / persoană + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă la 0,33 l / persoană;
•Asortimente de pâine 50g/persoană
- Tacâmuri și veselă pentru servirea preparatelor.
Numărul final de participanți se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.
Livrarea se va face în data de 5 Octombrie 2022 la Cetatea Oradea, Corp F, str. Piața Emanuil Gojdu nr.41 conform următorului desfășurător:
- ora 10:30 – Welcome coffee
- ora 12:30 – Produsele pentru masa de prânz
Valoare estimată în lei fără tva: Valoarea estimată 100 lei + TVA/participant;
Oferta financiară se întocmeşte în lei cu şi fără TVA şi va conţine Cost servicii catering/participant;
Perioada: 05.10.2022
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Termen depunere oferte 28.09.2022, ORA 12
Ofertele se trimit pe email la adresa: achizitii@nord-vest.ro
Limba de redactare a ofertei este limba română.
Informații suplimetare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str. Dorobanților nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email: achizitii@nord-vest.ro în atenția Biroului de Achiziții Publice.