Achiziție servicii de catering

Privind achiziția de: servicii de catering

Obiect achiziție: asigurarea prânzului pentru delegația AM POAT care va veni în vizita de monitorizare a proiectelor SMIS 140803, 141736, 143478, 143479

Locaţia: sediul secundar ADR Nord-Vest din Cluj-Napoca, Calea Dorobanților nr. 3

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice): Servicii de catering pentru un număr estimativ de 4 de persoane după cum urmează:

Prânz – 2 persoane

  • Supă cremă de legume
    • File somon cu legume coapte la cuptor
    • Prăjitură canoli și limonadă

Prânz – 2 persoane

  • Salată vinete, pita, roșii
    • Piept de pui la grill cu cartofi copți, salată de ardei copți
    • Tartă cu branză și limonadă

Oferta financiară se întocmește în lei, cu și fără TVA, și va include costul livrării, a tacâmurilor și a veselei pentru servirea preparatelor

Perioada: 04 octombrie 2022

Numărul de participanți se va anunţa cu minimum o zi înaintea evenimentului.

Valoarea estimată: 60 lei/participant/prânz.

Se va încheia un contract de prestări servicii: Nu.

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut/total pachet, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice. 

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte: 03.10.2022, ora 10:00.

Articolul anterior
ACHIZIŢIE SERVICII DE FORMARE PROFESIONALĂ
Articolul următor
Achiziție de servicii de formare profesională
Meniu
Sari la conținut