SPECIFICATII TEHNICE
Privind achiziţia de: Servicii de catering – Cofee Break
Obiect achiziţie: Servicii de catering pentru pauza de cafea pentru participanții la evenimentul de diseminare
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):
- Pentru ora 10:15, la CREIC – Centrul Regional de Excelență pentru Industrii Creative – Cluj-Napoca, Cartier Lomb, Valea Chintăului nr.1
- Coffee break – pentru 35 persoane:
- Cafea (inclusiv lapte/ lapte condensat și zahăr)
- Ceai
- Apă plata și/sau minerală (la 500 ml): 1,5 sticle/ persoană
- Fursecuri dulci și sărate (100g/ persoană)
Se vor asigura: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe, farfurii (de carton), lingurițe/bețișoare de mestecat,
Valoarea estimata 23 lei/ persoană +TVA
Sursa de finanţare: bugetul proiectului MIND4MACHINES
Contract: NU
Termen de livrare/prestare/executare: 24.11.2023
Alte menţiuni:
- Pentru ora 10:15, la CREIC – Centrul Regional de Excelență pentru Industrii Creative – Cluj-Napoca, Cartier Lomb, Valea Chintăului nr.1– sala va fi comunicată în timp util (este la parter)
- numărul exact de persoane va fi comunicat cu 1 zi înaintea evenimentului
- În caz de probleme de sănătate sau forță majora, serviciul poate fi anulat maxim cu 1 zi înainte
- Plata se va efectua ulterior, pe bază de proces verbal de recepție și factura emisă de furnizor
- Plata se va efectua ulterior, pe bază de proces verbal de recepție și factura emisă de furnizor
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Termen depunere oferte 22.11.2023 ORA 11
Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro
Limba de redactare a ofertei este limba romana.
Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritate Contractanta: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobantilor nr 3 , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro in atentia Biroului de Achizitii Publice.