Specificații tehnice privind achiziţia de: Servicii de catering
Obiect achiziţie: Servicii de catering pentru participanții la întâlnirea Comitetului Regional de Reprezentanți la nivel regional la Cluj-Napoca, în cadrul proiectului CROWDFUNDMATCH
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):
- Coffee break, ora 10:00, pentru aproximativ 12 de persoane
- Cafea (inclusiv lapte/ lapte condensat și zahăr)
- Apă plata și minerală (500 ml/persoană)
- Patiserie dulce/sărată (aproximativ 24 de bucăți în total)
- Prânz și desert, ora 12:00 – pentru aproximativ 12 persoane
Oferta va include un meniu compus din: fel principal, garnitură pentru fel principal, salată, desert, produse de panificație, cu posibilitate de servire tip bufet suedez. De asemenea, va fi inclusă și o variantă de meniu de post/vegetarian.
Se vor asigura: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe, farfurii, lingurițe/bețișoare de amestecat, tacâmuri
Locația: în Cluj-Napoca, la sediul ADR Nord-Vest, Clădirea 1, Et. 2, Sala de conferințe Regio
Termen de livrare/ prestare/ executare: 13 decembrie 2023, ora 10:00 pentru coffee break și ora 12:00 pentru produsele de prânz.
Valoarea estimată fără TVA: 90 lei/persoană
Alte menţiuni:
- Numărul exact de persoane va fi comunicat cu 1 zi înaintea evenimentului.
- Plata se va efectua ulterior, pe bază de proces verbal de recepție și factura emisă de furnizor.
Contract: NU
Alte menţiuni –
Criteriul utilizat pentru atribuirea achiziției este Preţul cel mai scăzut.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Ofertele se trimit pe adresa de email: achizitii@nord-vest.ro
Termen depunere oferte: 23 noiembrie 2023