Achiziție servicii de catering – 12 septembrie

Achiziționarea de servicii de catering pentru participanții la evenimentul Oportunități de finanțare pentru sectorul sănătate organizat în cadrul Enterprise Europe Network – prezentare servicii EEN, oportunități de colaborare și finanțare, program de accelerare pentru  IMM-urile din regiune.

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):

Servici catering pentru un număr estimat de 30 – 35 persoane

  • Cafea espresso – 1/persoană
  • Apă plată (500 ml/persoană) – 1 buc/persoană
  • Patiserie dulce/sărată (aproximativ 100 g de persoană)
  • Platouri în regim de bufet suedez care să includă 6-7 tipuri de aperitive atât cu carne cât și fără carne (ex: mini șnițel, tartine, brânză, legume etc).

Se vor asigura pe cheltuiala prestatorului: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe, farfurii, lingurițe/bețișoare de amestecat, tacâmuri, o masă tip cocktail/bar

Locația: Milenium Business Center, Str Vasile Lucaciu 2, Baia Mare

Termen de livrare/ prestare/ executare: 12 septembrie 2024, ora 16:00.

Valoarea estimată fără TVA: 75 lei/persoană (nu include eventuale taxe te tip SGR)

Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare serviciu în parte, indicându-se prețul cu și fără TVA. Se specifică pentru fiecare serviciu în parte prețul unitar fără TVA și cu TVA-ul defalcat de 9% sau 19%, după caz.

Accesoriile de tipul – fețe de masă, veselă, pahare, tacâmuri, condimente etc. – vor fi asigurate în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă și vor fi din materii prime regenerabile. Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic. De asemenea, se va asigura curățenia la locul servirii mesei după eveniment.

Produsele care intră în componența serviciilor trebuie să fie proaspete, bine preparate, calde sau reci, în funcție de preparat și de recomandarea de servire a acestuia, iar prestarea serviciilor trebuie să respecte normele stabilite de legislația în vigoare.
Numărul final de participanți se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

Contract: NU

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Termen depunere oferte 05.09.2024, ORA 12

Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro

Limba de redactare a ofertei este limba romana.

Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritate Contractanta:ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Donath  nr. 53A , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro in atentia Biroului de Achizitii Publice.

Articolul anterior
Seini devine mai verde și mai atractiv datorită unui contract de 6 milioane de euro în cadrul Programului Regional Nord-Vest 2021-2027
Articolul următor
Achiziție servicii de catering – 18 septembrie
Meniu
Sari la conținut