Obiect achiziţie:
Asigurarea serviciilor de catering pentru participanții la întâlnire Comitet Regional de Reprezentanți, 12 iulie 2023, Proiect NOTRE
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):
Pentru ora 9:30, la sala de conferințe T1 din clădirea Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării (FSPAC2) Cluj-Napoca, str. Minerilor nr. 85.
Servicii catering pentru un număr estimat de 10-14 persoane.
- cafea espresso, lapte pentru cafea, zahăr,
- apă plată (500 ml)– 1 sticlă / persoană,
- patiserie dulce și sărată (aproximativ 100 gr / persoană);
- bufet suedez care să includă gustare rece (5-6 tipuri de aperitive atât cu carne cât și fără carne – ex. ruladă carne, legume, salată, etc); cantitate aproximativă 250 gr / pers.
- se vor asigura șervețele, pahare de unică folosință, farfurii, tacâmuri, etc.
Valoarea estimată (fără TVA): 52 lei/persoana
Numărul final de participanți se va anunța cu o zi înaintea evenimentului.
Oferta financiară va fi prezentată pe fiecare serviciu în parte.
Contract: NU
Termen de livrare/prestare/executare conform cu specificațiile tehnice
Alte mențiuni: –
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii @ nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte 10.07.2023 ora 10:00