Achiziție servicii de catering pentru un workshop organizat în cadrul programului de accelerare EIT Health Drive

Obiect achiziţie:

Achiziție servicii catering pentru organizare workshop pe tema internaționalizării, pitchingului și atragerii investițiilor cadrul programului de accelerare EIT Health Drive.

Scopul achiziţiei:

Achiziționarea serviciilor de catering pentru desfășurarea unui workshop pe tema internaționalizării, pitchingului și atragerii investițiilor în cadrul programului de accelerare EIT Health Drive. Workshopul va ajuta startup-urile din programul de accelerare să-și îmbunătățească aptitudinile de pitching, strategia de atragere a investițiilor și strategia de internaționalizare. Totodată, acestea vor avea ocazia să exerseze și să primească feedback pe pitchul pe care vor trebui să-l susțină în cadrul evenimentului demo day.

Agendă propusă eveniment:

06.09.2023:

8:30 – 9:00: Primirea participanților & pauză de cafea

9:00 – 11:15 – Understanding the VC World

11:15 – 11:45 – Gustare – platouri

11:45 – 13:15 – Designing Compelling Visual Narratives & Advanced Pitching Techniques (Including Communicating Science to Non-Experts)

13:15 – 13:30 – Pauză

13:30 – 15:00 – The Challenges of International Market Entry

 

08.09.2023:

8:30 – 9:00: Primirea participanților & pauză de cafea

9:00 – 12:00 – Pitching & feedback

12:00 – 13:00 – Gustare – platouri

13:00 – 15:00 – Pitching & feedback

 

Coffee breakul și platourile vor fi livrate în datele următoare:

  • 06 septembrie, 8:30 – 15:00
  • 08 septembrie, 8:30 – 15:00

Coffee breakul va fi livrat la ora 8:30, iar platourile la ora 12:00.

Se va asigura catering pentru toate cele 2 întâlniri specificate în datele de mai sus. Locația de livrare a meselor va fi în minicipiul Cluj-Napoca și se va anunța cu 7 zile înaintea desfășurării întâlnirilor.

Perioada: 06.09 2023 și 08.09.2023

Coffee break compus din: Cafea – cu zahăr și lapte incluse (1 cafea/participant) // Apa minerala/plata (1 L/participant)

Masă caldă: platouri, cu opțiuni cu carne și vegetariene

Logistică: veselă de unică folosință

Valoarea estimată: 45 lei fără TVA per participant pentru catering

Număr estimat de participanți: 40 persoane

Numărul final de participanți se va confirma cu 48 de ore înaintea evenimentului, care poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

 

Contract:

DA

– dacă da, menționarea clauzelor specifice

NU

 

Termen de livrare/prestare/executare: 06.09 2023 și 08.09.2023

Variantele de meniu se trimit detaliat pentru toate zilele.

Oferta financiara se intocmește cu evidentiarea pretului unitar cu si fara  TVA, separat pentru fiecare meniu in parte.

Termen depunere oferte 18.08.2023

Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro

Limba de redactare a ofertei este limba română.

Informații suplimentare se pot obține de la Autoritatea Contractantă:ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Calea Dorobanților nr 3 , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro în atenția Biroului de Achiziții Publice.

Articolul anterior
Corrigendum-ul pentru ghidul solicitantului 711 a fost emis de către Agenția de Dezvoltare Regională Nord-Vest, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Regional Nord-Vest 2021-2027 (REGIO Nord-Vest)
Articolul următor
Achiziție servicii rezervare sală pentru organizare workshop în cadrul programului de accelerare EIT Health Drive
Meniu
Sari la conținut