Achiziție servicii de catering

Obiect achiziţie: Servicii de catering pentru participanții la întâlnirea Comitetului Regional de Reprezentanți la nivel regional la Cluj-Napoca, în cadrul proiectului DEBUTING

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

  • Pentru ora 9:00, la sediul Academiei Române filiala Cluj-Napoca, Strada Republicii nr. 9, in sala de conferință, etaj 1
    • Coffee break – pentru 15 persoane:
      • Cafea (inclusiv lapte/ lapte condensat și zahăr brun)
      • Ceai de fructe/verde/negru (inclusiv zahăr brun/ miere)
      • Apă plata (500 ml) și suc acidulat: 1 sticlă/ persoană
      • Saleuri (circa 2 bucăti persoană)
    • Prânz rece și desert – pentru 15 persoane:
      • 2 platouri tip bufet rece, diverse sortimente (inclusiv vegetariene) – circa 250g/persoană
      • Desert: o prăjitură (tăiată felii mici, cca 100 g persoană)/ desert de tip tarta feliata sau coșulete dulci (cca 100g persoană)
      • Fructe: circa 2 kg clementine/fructe de sezon (spălate, gata de consum)

Se vor asigura: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe, farfurii (de carton), lingurițe/bețișoare de mestecat, tacâmuri. Platourile și desertul pentru prânz vor fi livrate dimineața, înfoliate.

Specificațiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar pentru identificarea cu ușurință a tipului de produs și nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse.

Aceste specificații vor fi considerate ca având mențiunea de “sau echivalent” și vor fi considerate specificații minimale din punct de vedere al performanței, indiferent de marcă sau producător.

Locația: în Cluj-Napoca, Strada Republicii nr. 9, în sala de conferințe, etaj 1 (sediul Academiei Române filiala Cluj-Napoca )

Termen de livrare/ prestare/ executare: 16 ianuarie 2024, ora 9:00 pentru coffee-break și produsele de prânz.

Alte menţiuni: numărul exact de persoane va fi comunicat cu 1 zi înaintea evenimentului.

Contract: NU

Oferta financiară va fi prezentată pe fiecare serviciu în parte.

Valoarea estimate: 70 lei/persoana fără TVA

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 21.12.2023 ora 14:00

Articolul anterior
Corrigendum nr. 3 pentru Ghidurile Solicitantului 711 și 721
Articolul următor
Corrigendum nr. 3 pentru Ghidul Solicitantului 132.A.1
Meniu
Sari la conținut