Obiect achiziție: servicii de catering pentru întâlnirea de lucru din cadrul evenimentului INNOWAVE SUMMIT 2022, eveniment de top al Zilelor Europene ale Inovării și Startup-urilor, co-organizator Primăria Cluj-Napoca
Scop achiziţie: achiziționarea serviciilor de catering și de organizare eveniment – în scopul prezentării platformei INNO și a proiectelor ADR Nord-Vest în cadrul evenimentului INNOWAVE SUMMIT 2022, eveniment de top al Zilelor Europene ale Inovării și Startup-urilor, co-organizator Primăria Cluj-Napoca.
Perioada: 19 mai 2022
Locație: Grand Hotel Italia, Cluj-Napoca, locația de organizare a evenimentului INNOWAVE SUMMIT 2022
Descriere obiect achiziție – Specificații tehnice
Un Coffee break în data de 19.05, ora 11.00 compus din:
Cafea, apă minerală plată, selecție de ceaiuri, sucuri gama Coca-Cola și Santal (1 cafea și o sticlă 0.33l), patiserie dulce și sărată (75g/persoană) și fructe (100 g/pers).
Număr participanți: 200 persoane
Valoarea estimată: 6000 lei fără TVA total / 30 LEI / participant fără TVA pentru 200 participanți
Contract:
Oferta financiară se întocmeşte în lei cu şi fără TVA şi va conţine costurile grupate astfel:
Cost servicii catering/participant ;
Cost total eveniment
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este: Preţul cel mai scăzut.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Perioada: 12 mai 2022
Termen depunere oferte 05 mai, ORA 14
Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro
Limba de redactare a ofertei este limba română.
Informații suplimetare se pot obține de la Autoritatea Contractantă:ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobanților nr. 3 , cod 400118, tel: +40264431550, fax:+40 264439222, email: achizitii@nord-vest.ro, în atenția Biroului de Achiziții Publice.