Achiziție servicii de catering și închiriere sală de conferințe

  • Specificații minimale pentru închiriere sală de conferință

 Se solicită închiriere sală de conferință în data de 23 iunie 2023, în intervalul orar 10:00-14:00, în proximitatea Parcului Iulius și a Lacului Gheorgheni

  • Specificații tehnice privind achiziţia de Servicii de catering

Obiect achiziţie: Servicii de catering pentru participanții la întâlnirea Comitetului Regional de Reprezentanți la nivel regional la Cluj-Napoca, în cadrul proiectului CROWDFUNDMATCH

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

  • Coffee break, ora 10:00, pentru aproximativ 20 de persoane
  • Cafea (inclusiv lapte/ lapte condensat și zahăr)
  • Apă plata (500 ml/persoană)
  • Patiserie dulce/sărată (circa 2 bucăti persoană)
  • Prânz și desert, ora 13:30 – pentru aproximativ 20 de persoane

Oferta va include un meniu compus din: ciorbă, fel principal: garnitură pentru fel principal, desert, produse de panificație, apă plată/minerală cu posibilitate de servire tip bufet suedez. De asemenea, va fi inclusă și o variantă de meniu de post/vegetarian.

Se vor asigura: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe, farfurii, lingurițe/bețișoare de mestecat, tacâmuri

Locația: în Cluj-Napoca, în proximitatea Parcului Iulius și a Lacului Gheorgheni

b)   Închiriere sală de conferințe

-Sala de conferință dotată cu video-proiector, ecran de proiecţie, cu o capacitate de maxim 40 de persoane.

-Tarifarea începe de la intrarea organizatorilor in sala pana la terminarea evenimentului.

-Se vor pune la dispoziție prize si prelungitoare, mese, spațiu pentru coffee break în sala sau pe hol

Termen de livrare/ prestare/ executare: 23 iunie 2023, ora 10:00 pentru coffee break și ora 13:30 pentru produsele de prânz.

Oferta financiară va conține costurile grupate astfel:

–           Cost masă de prânz / persoană cu și fără TVA

–          Cost coffee break/persoană cu și fără TVA

–          Cost închiriere sală/ 4 ore (interval orar 10:00-14:00), cu și fără TVA

–          Cost total cu și fără TVA

Oferta financiara se intocmeste cu evidentiarea pretului unitar cu si fara  TVA

Alte menţiuni: numărul exact de persoane va fi comunicat cu 1 zi înaintea evenimentului

Valoarea estimata :

      – Servicii de reuniuni și conferințe organizate la hotel – închiriere sală conferință, aproximativ 40 de persoane pentru 4 ore – 500 lei

  • Servicii catering: 95 lei/ persoană

Sursa de finanţare:  bugetul proiectului CROWDFUNDMATCH

Contract: NU

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice. 

Termen depunere oferte 15.06.2023, ora 11

Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro

Limba de redactare a ofertei este limba română.

Informații suplimetare se pot obține de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobanților nr 3 , cod 400118, tel +40264431550, fax: +40 264439222, email: achizitii@nord-vest.ro, în atentia Biroului de Achiziții Publice.

Articolul anterior
Autoritatea de Management pentru Programul Regional Nord-Vest 2021-2027 lansează astăzi, 9 iunie 2023, în consultare publică, 2 noi ghiduri ale solicitantului
Articolul următor
Manualul de utilizare pentru modulul „Cereri de finanțare” din cadrul aplicației informatice MySMIS2021/SMIS2021+
Meniu
Sari la conținut