Achiziție servicii de catering și închiriere sală de conferințe

Servicii închiriere sală de conferințe și servicii de catering

Obiect achiziţie Organizare întâlnire cu reprezentanţii municipiilor reşedinţă de judeţ pe tema mobilităţii urbane pentru următoarea perioada de programare 2021-2020

Locația: Cluj Napoca, parcare proprie. ADR Nord-Vest poate vizita inainte de atribuirea contractului locatiile si poate refuza pe cele care nu prezinta conditii impecabile din punctul de vedere al esteticii si al ingienei.

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

1. Închiriere sală de întâlnire

  • Se solicită sală de conferință pentru 6 ore (care să nu fie situată în subsol sau demisol) cu o capacitate de aproximativ  20 de participanți
  • Aranjare tip sala de tip U
  • Dotări: sonorizare, videoproiector şi ecran proiecţie,
  • 1 masă pentru înregistrarea invitaților la intrarea în sală;

2. Servicii de catering pentru un număr estimativ de 20 de persoane organizata astfel :

Sosirea si inregistrarea participantilor.

a. Welcome coffe (ora 10:30 –11 :00 )

  • Cafea, lapte, pahare/cesti de unică folosință, zahăr alb/brun,
  • Apa 1 sticlă apă minerală plată 0,33 l / persoană  + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă la 0,33 l / persoană;
  • Ceai 3 varietăți: mentă, fructe și verde, apă fierbinte, zahar brun,
  • Patiserie dulce/sărată
  • Fructe

b. Pranz (ora 12:45 -13:30)

  • Masa de prânz tip bufet suedez care sa conțină următoarele: meniu normal, (aperitiv, supa – 2 feluri, fel principal – 2 feluri, salată, desert – 2 feluri)
  • Cafea, lapte, pahare/cesti de unică folosință, zahăr alb/brun
  • Apa plată/minerală la  0,5l
  • Suc natural și carbogazos (2 x 0,5 litri/participant)

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului care poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.

Valoarea estimată 65 lei + TVA /participant pentru serviciile de masa;

Valoare estimată sală de conferință 800 de lei + TVA

Perioada: 12 Iulie 2019

Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro

Limba de redactare a ofertei este limba romana.

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Pretul cel mai scazut

Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritate Contractanta:ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobantilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro in atentia Biroului de Achizitii Publice.

Termenul de depunere al ofertelor este marți, 2 iulie 2019, ora 10:00

Articolul anterior
A fost prelungit termenul de depunere a cererilor de finanţare în cadrul apelurilor de proiecte cu numărul POR/2019/3/3.2/3/7 REGIUNI/în parteneriat și POR/2019/3/3.2/2/ITI/ în parteneriat
Articolul următor
Achiziție servicii de catering și închiriere sală de conferințe
Meniu
Sari la conținut