ACHIZIŢIE SERVICII DE CATERING ŞI ORGANIZARE EVENIMENTE – Anulat

Privind achiziţia de: Servicii închiriere sală de conferințe și servicii de catering

Obiect achiziţie: Organizarea evenimentului ”Ziua Regio” pentru promovarea Programului Operațional Regional 2014-2020

Locația: Cluj Napoca, ultracentral, parcare proprie. ADR Nord-Vest poate vizita înainte de atribuirea contractului locațiile și poate refuza pe cele care nu prezintă condiții impecabile din punctul de vedere al esteticii și al igienei.

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

  1. Închiriere sală de conferințe
  • Se solicită sală de conferință pentru 8 ore (care să nu fie situată în subsol sau demisol) cu o capacitate de aproximativ 150 de participanți
  • Masă de Prezidiu
  • Aranjare tip sala de conferinte / teatru
  • Dotări: sonorizare, videoproiector şi ecran proiecţie, prezidiu
  • 3 microfoane mobile  
  • flipchart
  • 1 masă pentru înregistrarea invitaților la intrarea în sală;

2. Servicii de catering pentru un număr estimativ de 150 de persoane, conform conținutului și succesiunii descrise mai jos:

a. Welcoming Cofee

• Cafea, lapte, cești, zahăr alb/brun;
• Apa: 1 sticlă apă minerală plată 0,33 l / persoană + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă la 0,33 l / persoană;
• Ceai 3 varietăți: mentă, fructe și verde, apă fierbinte, zahar(brun și alb)
• Patiserie dulce/sărată

b. Prânz

• Masa de prânz tip bufet suedez

  • Aperitiv: canapele cu piept de curcan, tartine cu medalion de porc și sos remoulade, bruschete cu pui și ciuperci, tartine cu roastbeef, tartine cu somon fumme, tartine cu humus, tartine cu legume(zacuscă), bruschete cu prosciutto și roșii uscate, bruschete cu tartar de vinete, ruladă de gălbiori, platou cu brânzeturi
  • Preparate calde: frigărui de porc cu sos de cimbru, frigărui de pui cu sos curry, frigărui de legume, pachețele de primăvară, buchetiere de legume cu bacon, ciuperci cu brânză gorgonzola/prosciutto, cartofi prăjiți, telemea coaptă în foietaj
  • Desert: mini tarte cu fructe, trufe de ciocolată, mini eclere cu vanilie
  • Apa: 1 sticlă apă minerală plată 0,33 l / persoană + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă la 0,33 l / persoană;
  • Suc natural și carbogazos

c. Pauză de cafea

• Cafea, lapte, cești, zahăr alb/brun;
• Apa: 1 sticlă apă minerală plată 0,33 l / persoană + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă la 0,33 l / persoană;
• Ceai 3 varietăți: mentă, fructe și verde, apă fierbinte, zahar(brun și alb)
• Suc natural și carbogazos

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.

Perioada: 25 Septembrie 2019

Valoarea estimata: 150 lei/participant pentru meniu si 1500 lei pemtru sală. (prețuri fără TVA).

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / persoana, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice. 

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 10.09.2019 ora 12:00

Articolul anterior
ACHIZIŢIE SERVICII DE CATERING
Articolul următor
ACHIZIŢIE SERVICII DE CATERING ŞI ORGANIZARE EVENIMENTE – Anulat
Meniu
Sari la conținut