ACHIZIŢIE SERVICII DE CATERING ŞI ORGANIZARE EVENIMENTE

Privind achiziţia de: Servicii închiriere sală de conferințe și servicii de catering

Obiect achiziţie: Organizarea evenimentului ”Ziua Regio” pentru promovarea Programului Operațional Regional 2014-2020

Locația: Cluj Napoca, parcare proprie. ADR Nord-Vest poate vizita înainte de atribuirea contractului locațiile și le poate refuza pe cele care nu prezintă condiții impecabile din punctul de vedere al esteticii și al igienei.

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

  1. Închiriere sală de conferințe
  • Se solicită sală de conferință pentru 8 ore (care să nu fie situată în subsol sau demisol) cu o capacitate de aproximativ 150 de participanți
  • Masă de Prezidiu
  • Aranjare tip sala de conferinte / teatru
  • Dotări: sonorizare, videoproiector şi ecran proiecţie, prezidiu
  • 3 microfoane mobile  
  • flipchart
  • 1 masă pentru înregistrarea invitaților la intrarea în sală;

2. Servicii de catering pentru un număr estimativ de 150 de persoane, conform conținutului și succesiunii descrise mai jos:

a. Welcoming Cofee

  • Cafea, lapte, cești, zahăr alb/brun;
    • Apa: 1 sticlă apă minerală plată 0,33 l / persoană + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă la 0,33 l / persoană;
    • Sucuri carbogazoase și naturale
    • Ceai 3 varietăți: mentă, fructe și verde, apă fierbinte, zahar(brun și alb)
    • Patiserie dulce/sărată (biscuiți cu migdale, mini choux a la creme, mini croissante cu unt, minipatiserie asortată)

b. Prânz

  • Masa de prânz tip bufet suedez
    • Aperitiv: costini cu roșii și parmezan, perle din brânzeturi nobile în crustă de ierburi aromate, mousse de pește afumat cu apio, sfeclă roșie și hrean, tortilla cu piept de pui și salată verde, blini cu cremă de brânză și somon afumat, minifrigărui de pui în susan, coșuleț de parmezan cu salată a la russe, ruladă de porc cu ardei capia, tartar de pui cu roșii uscate, salata waldorf, salată de crudități cu pui marinat.
    • Bufet de salate: roșii, varză, castraveți, morcovi, fasole, boabe de porumb, sos de iaurt cu verdețuri, sos vinegreto
    • Gustare caldă: ciorbă de legume, ardei iute
    • Preparat de bază: medalion de porc cu sos Dijon, piept de pui cu ragout de ciuperci
    • Garnitură: Ratatouille, cartofi piure cu brunoise de legume
    • Desert: creme brulle, mousse de cafea
    • Apa: 1 sticlă apă minerală plată 0,33 l / persoană + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă la 0,33 l / persoană;
    • Asortimente de pâine

c. Pauză de cafea

  • Cafea, lapte, cești, zahăr alb/brun;
    • Apa: 1 sticlă apă minerală plată 0,33 l / persoană + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă la 0,33 l / persoană;
    • Sucuri carbogazoase și naturale
    • Ceai 3 varietăți: mentă, fructe și verde, apă fierbinte, zahar(brun și alb)
    • Patiserie dulce/sărată (biscuiți cu migdale, mini choux a la creme, mini croissante cu unt, minipatiserie asortată)

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.

Perioada: 25 Septembrie 2019

Valoarea estimata: 150 lei/participant pentru meniu si 1500 lei pentru sală. (prețuri fără TVA).

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / persoana, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice. 

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email: achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 20.09.2019 ora 12:00

Articolul anterior
Achiziție Servicii de organizare seminarii – Închiriere ecran LED
Articolul următor
ACHIZIŢIE SERVICII DE CATERING ŞI ORGANIZARE EVENIMENTE
Meniu
Sari la conținut