Achiziție servicii de catering și restaurant

Privind achiziția de: Achiziția serviciilor de catering și restaurant pentru Comitetul de Monitorizare a Programului Regional Nord-Vest 2021-2027

Obiect achiziție: Achiziția serviciilor de catering și restaurant pentru Comitetul de Monitorizare a Programului Regional Nord-Vest 2021-2027

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice): Achiziția serviciilor de catering și restaurant pentru Comitetul de Monitorizare a Programului Regional Nord-Vest 2021-2027

Locația:
23 Noiembrie 2023 – restaurant cu o capacitate de cel puțin 60 de persoane la o distanță de cel mult 500 m de Primăria Municipiului Oradea;
24 Noiembrie 2023 – livrarea produselor la locația de desfășurare a evenimentului, Primăria Municipiului Oradea;
Ziua 1 – 23.11.2023
Servicii de servire a mâncării în regim de restaurant pentru un număr estimativ de 50 de persoane:
Cina de lucru: Valoare estimată în lei fără TVA – 175 lei/persoană
• Gustări reci si gustări calde de tip aperitiv;
• Fel de bază;
• Desert;
• Apă plată și minerală (0,50 l/persoană);
• Sucuri naturale și carbogazoase (0,50 l/persoană);

ZIUA 2 – 24.11.2023
Servicii de servire a mâncării pentru un număr estimativ de 50 de persoane:
Coffee break: Valoare estimată în lei fără TVA – 55 lei/persoană
• Cafea, lapte, ceai, pahare de sticlă/cești, zahăr alb/brun, miere;
• Apă plată și minerală (0,50 l/persoană);
• Sucuri naturale și carbogazoase (0,50 l/persoană);
• Patiserie dulce și sărată (min. 100 g/persoană).

Prânz: Valoare estimată în lei fără TVA – 175 lei/persoană
• Aperitiv;
• Fel de bază;
• Desert;
• Cafea, lapte, ceai, pahare de sticlă/cești, zahăr alb/brun, miere;
• Apă plată și minerală (0,50 l/persoană);
• Sucuri naturale și carbogazoase (0,50 l/persoană);
• Veselă (ceramică/porțelan), tacâmuri (inox), pahare/cești/căni (ceramică, porțelan sau sticlă).

În data de 24.11.2023, produsele din pachetul pentru coffee break vor fi livrate la locația de desfășurare a evenimentului la ora 10:00, iar produsele pentru masa de prânz vor fi livrate la ora 13:30.

Numărul final de participanți va fi confirmat cu două zile lucrătoare înaintea evenimentelor din 23, respectiv 24.11.2023, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.
Oferta financiară va fi prezentată pe fiecare serviciu în parte.
Contract: NU
Termen de livrare/prestare/executare conform cu specificațiile tehnice
Alte mențiuni: –

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor nr. 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte: 09.11.2023, ora 12:00.

Articolul anterior
Corrigendum nr.2 pentru Ghidurile Solicitantului 371.A, 371.B, 711 și 721
Articolul următor
Achiziție servicii medicale
Meniu
Sari la conținut