Privind achiziţia de: kit semnatura electronica-1 BUCATA
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice): kit semnatura electronica
1.Certificat digital calificat emis în ierarhie publică valabil 1 an de zile din momentul emiterii acestuia
– Asigură autentificarea unică a semnatarului și integritatea documentelor semnate;
– Emis în condițiile Legii nr.455/2001 de furnizor acreditat de M.S.I.
2. Dispozitiv criptografic securizat eToken de creare a semnăturii electronice
– Dispozitiv securizat de creare a semnăturii electronice, stocare a certificatului digital și a perechii de chei privată și publică;
– Folosește chei private RSA de 2048 biti;
– certificat FIPS 140-2 L2&3 in condițiile Legii 455/2001 cu dublu mecanism de securitate;
– Se conectează prin portul USB al calculatorului.
3. aplicație software de semnare a documentelor electronice și marcare temporală;
– Aplicație software pentru semnarea documentelor electronice, fișierele rezultate sunt de forma pdf, p7s sau p7m;
– Semnează și marchează temporal orice tip de document electronic;
– Poate fi folosită pentru verificarea oricăror documente semnate electronic, indiferent de emitentul semnăturii.
Valoare estimată: 115 lei fara TVA
Contract: NU
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Preţul cel mai scăzut.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte: 19 MARTIE 2021, ORA 11