Achiziție servicii de închiriere spațiu, organizare evenimente și servicii catering pentru evenimentul ”INNOvation. Switch it on! ”

ERATĂ: Din specificațiile de mai jos se renunță la pretenția asigurării locurilor de parcare prevăzute pentru 10% din participanți. Noul termen limită pentru depunerea ofertelor este luni, 14 Martie 2022, ora 12.

Obiect achiziție: Achiziție servicii de închiriere spațiu, organizare evenimente și servicii catering pentru organizarea evenimentului INNOvation. Switch it on! de promovare a funcționalităților îmbunătățite ale platformei INNO la nivel regional

Scop achiziție: achiziționarea serviciilor de închiriere spațiu, organizare evenimente și catering pentru evenimentul de promovare a funcționalităților îmbunătățite ale platformei INNO, în vederea promovării facilităților platformei INNO ca instrument suport pentru atragerea investitorilor străini în regiune și pentru promovarea transferului tehnologic la nivel regional în mediul cvadruple helix. Prin eveniment se urmărește și conectarea ecosistemelor de inovare regională dar și creșterea numărului de conturi și utilizatori în platformă.

Perioada: 1 aprilie 2022, durată 1 zi

Locație: Cluj-Napoca, locație Cluj-Napoca – zona Platinia/USAMV (maxim 1 km față de Platinia Shopping Center/Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară)

Descriere obiect achiziție – Specificații tehnice

Sala dotată cu acces internet de mare viteza Wi-Fi / Lan // Aer condiționat / climatizare // Videoproiector si ecran proiecție electric // Flipchart si consumabile // Sonorizare // Asistenta tehnica // Microfoane mobile – 3 buc. //Capacitate 100 de persoane, amenajare tip teatru, cu respectarea cerințelor impuse de pandemie// Să dispună de podium (dimensiune min. 6x4m)

Parcare asigurata gratuit pentru minim 10% din participanți

Coffee break compus din:

Cafea (2 cafele/participant) // Apa minerala & plata la sticle de 0,33 L sau 0,5 L (2buc/participant) // Selecție de ceaiuri (minim 3 tipuri) cu miere și lămâie sau Limonada // Sucuri naturale la sticlă de 0,33 L sau 0.25 L (2buc/participant)// Sucuri acidulate la sticlă de 0,33 sau 0,25 L (2buc/participant)//

Bufet rece: Mini Sandwich-uri cu roastbeef // Tartine cu vinete si ardei copt // Tartine cu somon fume // Prăjiturele // Fructe (250g/participant)

Valoarea estimată:

3700 lei fără TVA închiriere sală locație centrală în Cluj-Napoca

55 lei fără TVA/participant catering

Număr estimat de participanți: aproximativ 100 persoane

Numărul final de participanți se va confirma cu 12 de ore înaintea evenimentului, care poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

Termen de livrare/prestare/executare: 1 aprilie 2022.

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut/total pachet, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice. 

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 11.03.2022.

Articolul anterior
Achiziție servicii de închiriere spațiu, organizare evenimente și servicii catering pentru evenimentul ”INNOvation. Switch it on! ”
Articolul următor
Asociația ROREG a finalizat cele 8 Portofolii de Proiecte pentru perioada 2021-2027
Meniu
Sari la conținut