Achiziţie servicii de monitorizare

Privind achiziţia de: Achiziţionarea serviciilor de monitorizare, intervenţie, antiefracţie pentru sediul secundar ADR N-V din calea Dorobanţilor Nr. 3 (corp 1 si corp 2), Cluj Napoca şi pentru sediul principal din Rădaia Nr. 50, Comuna Baciu.              

Obiect achiziţie: Achiziţionarea serviciilor de monitorizare, intervenţie, antiefracţie pentru sediul secundar ADR N-V din calea Dorobanţilor Nr. 3(Corp I si Corp II), Cluj Napoca şi pentru sediul principal din Rădaia Nr. 50, Comuna Baciu.

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

Încheierea unui contract de monitorizare, intervenţie şi antiefracţie pentru cele trei obiective ADR N-V din Sat Rădaia Nr. 50, Com. Baciu şi Calea Dorobanţilor  Nr. 3 (Corp I si Corp II), Cluj Napoca, pentru perioada 01.02.2024 – 31.01.2025.

Specificaţii tehnice:

  • Service pe toată durata derularii contractului
  • Conectare la dispeceratul firmei prin GPRS si linie telefonică fixă
  • Consultanţă tehnică
  • Monitorizare permanent 24/24 prin dispeceratul propriu
  • Asigurare pentru bunurile sustrase prin efracţie în valoare de 50.000 Lei/obiectiv

Vă rugăm să precizaţi în ofertă timpul de intervenţie operativă cu echipaj de specialitate la fiecare dintre cele 3 obiective.

Vă rugăm să ofertaţi separat cele 3 obiective.

Contract –DA

Termen de livrare/prestare/executare: 01.02.2024 – 31.01.2025

Cod CPV: 79711000-1 / 79713000-5 /79714000-2
Valoarea estimata 8000 lei/an fara TVA

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Preţul cel mai scăzut.

 Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro,  în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 15.11.2023

Articolul anterior
Achiziție servicii medicale
Articolul următor
Al treilea Corrigendum pentru Ghidul Solicitantului 111
Meniu
Sari la conținut