Privind achiziţia de: Servicii de monitorizare, intervenţie, antiefracţie pentru sediul secundar ADR NV situat pe Calea Dorobanţilor nr. 3, Cluj Napoca (corpurile 1 și 2) şi pentru sediul principal din satul Rădaia nr. 50, comuna Baciu.
Obiect achiziţie: Achiziţionarea serviciilor de monitorizare, intervenţie și antiefracţie pentru sediul secundar ADR NV din Calea Dorobanţilor nr. 3, Cluj Napoca (corpurile 1 și 2) şi pentru sediul principal din satul Rădaia nr. 50, comuna Baciu.
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):
Încheierea unui contract de monitorizare, intervenţie şi antiefracţie pentru cele trei obiective ADR NV din satul Rădaia nr. 50, comuna Baciu şi Calea Dorobanţilor nr. 3, Cluj Napoca (corpurile 1 și 2) , pentru perioada 01.02.2023 – 31.01.2024.
Specificaţii tehnice:
- Service pe toată durata derularii contractului;
- Conectare la dispeceratul firmei prin GPRS și linie telefonică fixă;
- Consultanţă tehnică;
- Monitorizare permanentă 24/24 prin dispeceratul propriu;
- Asigurare pentru bunurile sustrase prin efracţie în valoare de 50.000 lei/obiectiv.
Vă rugăm să precizaţi în ofertă timpul de intervenţie operativă cu echipaj de specialitate la fiecare dintre cele 3 obiective.
Vă rugăm să ofertaţi separat cele 3 obiective.
Contract –DA
Termen de livrare/prestare/executare: 01.02.2023 – 31.01.2024
Cod CPV: 79711000-1 / 79713000-5 /79714000-2
Valoarea estimata 6000 lei/an fără TVA
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Preţul cel mai scăzut.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte: 16.11.2022