Obiect achiziţie: Servicii de organizare evenimente, care să includă servicii de transport persoane ocazional și servicii de masă, conform specificațiilor de mai jos
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):
1.Servicii de transport persoane ocazional
Număr de persoane: 7
Calendar: 16-17 mai 2022
16 mai 2022
07:30 – Preluarea participanților la vizita de studiu din Cluj-Napoca, zona
centrală*, și deplasare spre CREIC (Valea Chintăului)
09:00 – Deplasare CREIC – Crama Jelna (județul Bistrița-Năsăud)
13:00 – Deplasare la domeniile viticole din Jelna
15:00 – Deplasare la Ferma Centana din Jelna
17:00 – Deplasare la unitatea de cazare din Jelna
17 mai 2022
09:00 – Deplasare Jelna – Turda
14:30 – Deplasare Turda – USAMV Cluj-Napoca
* locul de întâlnire se va anunța de către echipa ADR Nord-Vest cu o zi înaintea evenimentului
Alte informații importante:
- Specificații mijloc de transport: microbuz de minim 3 stele și minim 7 locuri;
- În prețul ofertat se vor include serviciile de cazare și masă pentru șofer.
2. Servicii de masă: trei mese de prânz și două cine, astfel:
16 mai 2022
12:00 – Prânz la Jelna (județul Bistrița-Năsăud), în proximitatea Cramei Jelna
(prânz pentru aproximativ 4 persoane)
19:30 – Cină la Jelna, în proximitatea Cramei Jelna (cină pentru aproximativ 4 persoane),
17 mai 2022
13:30 – Prânz la Turda, în proximitatea Cramei ISSA (prânz pentru 4 persoane);
19:30 – Cină în Cluj-Napoca, într-un restaurant cu specific local/regional/
românesc din centrul istoric, în proximitate UBB (str. Mihail Kogălniceanu nr. 1) la maxim 250 m, (cină pentru aproximativ 7 persoane)
18 mai 2022
12:00 – Prânz de business în Cluj-Napoca, în zona centrală, în apropiere de
UTCN (str. Constamntin Daicoviciu nr. 15 ), la maxim 200 m, într-un restaurant cu specific tradițional (prânz pentru aproximativ 7 persoane)
Fiecare masă trebuie să conțină:
- un aperitiv/starter (salată și produse locale/tradiționale)
- supă/ciorbă și un fel principal (inclusiv cu garnitură și salată)
- desert
- cafea, lapte pentru cafea, zahăr
- apă (plată și carbogazoasă)
- ceai sau alte băuturi răcoritoare
Numărul de participanți se va anunţa cu minim o zi înaintea evenimentului.
Va fi achitată contravaloarea serviciilor efectiv prestate(transport, masă), pe baza listei de prezență semnată de către fiecare participant.
Oferta financiară va conţine costurile grupate astfel:
– Cost închiriere microbuz
– Cost pentru fiecare masă pe modelul: tip masă/persoană/locație.
Valoarea estimată:
- 1350 lei fără TVA pentru închiriere microbuz
- 125 lei/pers/prânz sau cină fără TVA
Se va încheia un contract de prestări servicii: Nu.
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut/total pachet, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email: achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte: 11.05.2022.