Obiect achiziţie: achiziție servicii restaurant – organizarea expoziției foto itinerante „10 ani de RO si BG in UE” si vizita delegatiei EDIC Veliko Tarnovo
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice): se achizitioneaza urmatoarele servicii de restaurant in Cluj-Napoca:
23.11.2017- cina 5 persoane
24.11.2017 – pranz 5 persoane
25.11.2017- pranz 5 persoane
26.11.2017- pranz 5 persoane
Numărul final de participanţi se va anunţa cu o zi înaintea evenimentului.
Se solicita pentru fiecare masa:
- 2 feluri de salata, la alegere
- fel principal (doua feluri de carne si doua feluri de garnituri, la alegere),
- desert,
- fructe
- cafea, lapte pentru cafea,
- apa minerala si apa plata.
- Se va asigura varianta vegetariana
Costuri aproximative totale: 1400 lei plus TVA
Oferta financiară se intocmeste in lei cu si fara TVA si va conţine costurile grupate astfel:
- Cost catering/participant, separate pentru fiecare pozitie in parte
- Cost total eveniment
Ofertantii interesati, vor trimite ofertele pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro
Limba de redactare a ofertei este limba romana.
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Pretul cel mai scazut
Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritate Contractanta:ADR
Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobantilor nr 3, cod
400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email
,achizitii@nord-vest.ro, in atentia
Biroului de Achizitii Publice.
Termen depunere oferte 09.11.2017