Privind achiziţia de: Servicii de catering
Obiect achiziţie: Servicii de catering pentru cofee break și prânz pentru participanții la Vizita de studii RFC
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice): pentru 15 persoane
- Pentru 20 octombrie, ora 8:30, Bastionul Croitorilor, Cluj-Napoca (Str. Baba Novac nr.2)
- Saleuri: dulci și sărate –(pt 10 persoane)
- Cafea în termos (inclusiv lapte/ lapte condensat și zahăr brun) – 20 de porții
- Ceai (termos cu apă fierbinte): pliculețe de ceai (de mentă sau fructe)
- Suc (la 330ml): de mere / alte fructe de sezon (20 bucăți)
- Apă (la 330ml): plată (15 buc) și minerală (10 buc)
- Fructe: 1 kg struguri (spălați, gata de consum)
- Mix de Crispy/pachețete/canapes/tartine (cca 12 bucăți din fiecare): pe bază de brânzeturi cu ierburi și dulceață; pachete de primăvară pe bază de legume; canapes pe bază de somon și legume; tartine pe bază de carne de porc, brânzeturi și legume
- Mini-Wrap (21 de bucăți): 15 buc pe bază de carne de vită și brânzeturi, și 6 buc vegetariene (pe bază de hummus, salate)
- Desert: 1 prăjitură pe bază de brânză și morcovi (cca 10 portii)
Se vor asigura: fețe de masă, șervețele, pahare ( plastic/carton), lingurițe/ bețigașe de mestecat, farfurii (de carton).
Aperitivele reci vor fi înfoliate/ platourile și mini-wrap.
- Pentru 21 octombrie, ora 13:30, Muzeul Național de Istorie a Transilvaniei (Str. Constantin Daicoviciu 2)
- Saleuri: dulci și sărate (pt 15 persoane)
- Cafea în termos (inclusiv lapte/ lapte condensat și zahăr brun) – 15 porții
- Ceai (termos cu apă fierbinte): pliculețe de ceai (de mentă sau fructe)
- Suc (la 330ml): de mere / alte fructe de sezon (20 de buc)
- Apă (la 330ml): plată (15 buc) și minerală (10 buc)
- Desert: de tip prăjitură cu mere, feliată (16 porții)
- Fructe: 1 kg de mere, ½ de kg de struguri (spălați, gata de consum)
Se vor asigura fețe de masă șervețele, pahare (plastic/carton), lingurițe/bețigașe de mestecat, farfurii (de carton).
Contract: NU
Termen de livrare/ prestare/ executare: 20 și 21 octombrie 2021
Alte menţiuni: numărul exact de persoane va fi comunicat cu 1 zi înaintea evenimentului
- În caz de probleme de sănătate sau forță majora, serviciul poate fi anulat maxim cu 1 zi înainte
- Plata se va efectua ulterior, pe bază de proces verbal de recepție și factura emisă de furnizor
- Oferta se va transmite defalcat pe cerințele celor două zile
Valoarea estimată: 80 lei/persoană pentru 20 octombrie și 40 lei/persoană pentru 21 octombrie
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte 19.10.2021 ora 13.00.