Achiziție servicii de restaurant

Privind achiziţia de: Servicii de catering

Obiect achiziţie: Servicii de catering pentru cofee break și prânz pentru participanții la Vizita de studii RFC

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice): pentru 15 persoane

  • Pentru 20 octombrie, ora 8:30, Bastionul Croitorilor, Cluj-Napoca (Str. Baba Novac nr.2)
    • Saleuri: dulci și sărate –(pt 10 persoane)
    • Cafea în termos (inclusiv lapte/ lapte condensat și zahăr brun) – 20 de porții  
    • Ceai (termos cu apă fierbinte): pliculețe de ceai (de mentă sau fructe)
    • Suc (la 330ml): de mere / alte fructe de sezon (20 bucăți)
    • Apă (la 330ml): plată (15 buc) și minerală (10 buc) 
    • Fructe: 1 kg struguri (spălați, gata de consum)
    • Mix de Crispy/pachețete/canapes/tartine (cca 12 bucăți din fiecare): pe bază de brânzeturi cu ierburi și dulceață; pachete de primăvară pe bază de legume; canapes pe bază de somon și legume; tartine pe bază de carne de porc, brânzeturi și legume
    • Mini-Wrap (21 de bucăți): 15 buc pe bază de carne de vită și brânzeturi, și 6 buc vegetariene (pe bază de hummus, salate)
    • Desert: 1 prăjitură pe bază de brânză și morcovi (cca 10 portii)

Se vor asigura: fețe de masă, șervețele, pahare ( plastic/carton), lingurițe/ bețigașe de mestecat, farfurii (de carton).

       Aperitivele reci vor fi înfoliate/ platourile și mini-wrap.

  • Pentru 21 octombrie, ora 13:30, Muzeul Național de Istorie a Transilvaniei (Str. Constantin Daicoviciu 2)
    • Saleuri: dulci și sărate (pt 15 persoane)
    • Cafea în termos (inclusiv lapte/ lapte condensat și zahăr brun) – 15 porții
    • Ceai (termos cu apă fierbinte): pliculețe de ceai (de mentă sau fructe)
    • Suc (la 330ml): de mere / alte fructe de sezon (20 de buc)
    • Apă (la 330ml): plată (15 buc) și minerală (10 buc) 
    • Desert: de tip prăjitură cu mere, feliată (16 porții)
    • Fructe: 1 kg de mere, ½ de kg de struguri (spălați, gata de consum)

Se vor asigura fețe de masă șervețele, pahare (plastic/carton), lingurițe/bețigașe de mestecat, farfurii (de carton).

Contract: NU

Termen de livrare/ prestare/ executare: 20 și 21 octombrie 2021

Alte menţiuni: numărul exact de persoane va fi comunicat cu 1 zi înaintea evenimentului

  • În caz de probleme de sănătate sau forță majora, serviciul poate fi anulat maxim cu 1 zi înainte
  • Plata se va efectua ulterior, pe bază de proces verbal de recepție și factura emisă de furnizor
  • Oferta se va transmite defalcat pe cerințele celor două zile

Valoarea estimată: 80 lei/persoană pentru 20 octombrie și 40 lei/persoană pentru 21 octombrie

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice. 

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 19.10.2021 ora 13.00.

Articolul anterior
Sustainable electric mobility in Cluj-Napoca, within the EMOBICITY project
Articolul următor
Achiziție servicii de restaurant
Meniu
Sari la conținut