Privind achiziția de: Servicii de restaurant şi de servire a mâncării
Obiect achiziție: Servicii de restaurant pentru masa de prânz de pe parcursul întâlnirii de lucru pentru inițierea demersurilor dedicate realizării Cloud-ului Regional prin Programul Regional Nord-Vest 2021-2027
Locația: Bistrița, județul Bistrița-Năsăud
Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):
Servicii de restaurant, bufet suedez, pentru un număr estimativ de 30 de persoane:
Prânz:
- Aperitive – cel puțin 200 gr/pers
- Aperitiv brânzeturi – cel puțin 150 gr/pers
- Fel principal la alegere vită/porc/pește/pui: cel puțin 300 gr/pers
- Garnituri la alegere: cel puțin – 150 gr/pers
- Desert: cel puțin 150 gr/pers
- Pâine și/sau alte produse de panificație: cel puțin 150 gr/pers
- Suc: cel puțin 2 X 0,25l/persoană
- Apă minerală (carbogazoasă și plată): cel puțin 2 x 0,33 l/persoană
- 1 Cafea pentru fiecare participant
- Tacâmuri și veselă pentru servirea preparatelor
Numărul final de participanți se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.
Pentru servirea mesei, furnizorul va asigura marți, 10 ianuarie 2023, în intervalul orar 12:30 – 15:00, un separeu cu o capacitate de cel puțin 30 de persoane. Desfășurătorul dedicat servirii prânzului este următorul:
- 12:30 – 13:00 Sosirea invitaților
- 13:00 – 15:00 Prânz de lucru
Oferta financiară se întocmește în lei, cu şi fără TVA
Contract: Nu
Termen de livrare/prestare/executare: 10 ianuarie 2023
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor nr. 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email: achizitii @ nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte – 04.01.2023