Obiect achiziţie: Servicii de restaurant pentru prânz pentru participanții la întâlnirea Comitetului Regional de Reprezentanți la nivel regional la Turda, în cadrul proiectului RFC – Recapture the Fortress Cities
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice): prânz pentru 20 persoane
- Data și intervalul orar: 30/06/2022 între orele 13:30 – 16:00
- Fel I : ciorbă cu carne de vită /de pui (la alegerea participanților la fața locului)
- Fel II: pe baza de carne de porc și pui cu garnitură de legume și sos, salată
- Felul III: tradițional, pe bază de fructe
- Pâine/ chifle
- Băuturi răcoritoare: sucuri naturale/ sucuri carbogazoase la alegere (2 de persoană)
- Apă minerală și apă plată
Se va amenaja o masă preferabil pentru toți participanții, amenajată de preferință într-un separeu.
Locația: în Turda, restaurant aflat la maxim 1 km de Primăria Turda
Termen de livrare/ prestare/ executare: 30 iunie 2022, cu începere de la ora 13:30, între orele 13:30 – 16:00
Alte menţiuni: numărul exact de persoane va fi comunicat cu 1 zi înaintea evenimentului
SPECIFICAŢII TEHNICE
Privind achiziţia de: Servicii de catering
Obiect achiziţie: Servicii de catering pentru cofee break participanții la întâlnirea Comitetului Regional de Reprezentanți la nivel regional la Turda, în cadrul proiectului RFC – Recapture the Fortress Cities
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice): pentru 20 de persoane
- Pentru 30 iunie, ora 9:30, Primăria Municipiului Turda
- Cafea în termos (inclusiv lapte/ lapte condensat și zahăr brun)
- Apă (la 500 ml): plată și minerală , 1/persoană la alegere
- Produse de patiserie dulci și sărate – 2 buc/ persoană
Se vor asigura: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe/ bețigașe de mestecat
Locația: la sediul primăriei Turda, P-ța 1 Decembrie 1918 nr. 28, Mun. Turda, Județul Cluj, România
Termen de livrare/ prestare/ executare: 30 iunie 2022, ora 9:30
Alte menţiuni: numărul exact de persoane va fi comunicat cu 1 zi înaintea evenimentului
Oferta financiara se evidentiaza separat pe cele doua servicii in parte si pretul pepersoana
Valoare estimată fără TVA:
- Servicii pentru prânz: 150 lei/persoană
- Servicii catering: 30 lei/ persoană
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Termen depunere oferte: 22.06.2022, ORA 12
Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro
Limba de redactare a ofertei este limba română.
Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritate Contractanta:ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str. Dorobantilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email: achizitii@nord-vest.ro în atenția Biroului de Achiziții Publice.