SPECIFICATII TEHNICE
Privind achiziția de: Servicii de servire a mesei și închiriere sală în vederea organizării ședinței pentru finalizarea Programului Operațional Regional 2014-2020
Obiect achiziție: Servicii de servire a mesei și de închiriere sală în vederea organizării ședinței pentru finalizarea Programului Operațional Regional 2014-2020. În acest context vor fi prezentate proiectele finanțate prin intermediul acestui program și implementate cu succes în Regiunea de Dezvoltare Nord-Vest.
Locația: Municipiul Cluj-Napoca
Perioada: 14 decembrie 2023
Coduri CPV: 79951000-5, 55300000-3
Descriere obiect achiziție: Achiziția de servicii de servire a mesei și închiriere sală în vederea organizării ședinței pentru finalizarea Programului Operațional Regional 2014-2020
I. Servicii închiriere sală de conferințe
• Locația sălii: Municipiul Cluj-Napoca, fiind excluse locațiile situate la subsol sau la demisol
• Capacitate – minimum 176 persoane
• Disponibilitate în intervalul orar 14.00 – 21:00
• Dotări minime:
– sistem de sonorizare
– 2 microfoane mobile
– 1 videoproiector
– 1 ecran de proiecție
• Organizarea sălii, respectiv dispunerea mesele și scaunelor se va stabili la fața locului de comun acord cu autoritatea contractantă.
II. Servicii de servire a mesei pentru un număr estimativ de 176 de persoane
MENIU PRÂNZ – tip bufet
Gustare rece – minimum 600 g/participant și o varietate de cel puțin 10 sortimente de aperitive și salate/bufet de salate
Fel principal
• Preparat de bază – minimum 500 g și o varietate de cel puțin trei sortimente de garnitură și două preparate pe bază de pește și carne de pui
Desert – minimum 160 g/participant și o varietate de cel puțin două sortimente de prăjituri
Asortimente de pâine
Apă plată – minimum 250 ml/participant
Apă minerală – minimum 250 ml/participant
Pachet băuturi calde (cafea, ceai) și băuturi carbogazoase/neacidulate servite în regim open bar în cantitate nelimitată pe toată durata evenimentului
Valoarea estimată a serviciilor de închiriere a sălii: 1.500 RON fără TVA
Valoarea estimată a serviciilor de servire a mesei: 275 RON/persoană fără TVA
Oferta financiară va fi prezentată pe fiecare serviciu în parte, indicându-se prețul cu și fără TVA. Ofertantul va indica meniul/specialitățile și gramajul produselor servite per participant.
Accesoriile de tipul – fețe de masă, veselă, pahare, tacâmuri, condimente etc. – vor fi asigurate în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă și vor fi din materii prime regenerabile. Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic. De asemenea, se va asigura curățenia la locul servirii mesei.
Gramajele preparatelor și sortimentele de mâncare trebuie să respecte normativele în vigoare (asigurarea necesarului fiziologic zilnic; asocierea corectă a alimentelor și a preparatelor din structura meniurilor, ordonarea rațională a preparatelor în structura meniurilor etc). Produsele servite trebuie să fie proaspete, bine preparate (nu arse sau crude/în sânge), calde sau reci, în funcție de preparat și de recomandarea de servire a acestuia, iar prestarea serviciilor trebuie să respecte normele stabilite de legislația în vigoare.
Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Contract: NU
Termen depunere oferte 11.12.2023, ORA 12
Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro
Limba de redactare a ofertei este limba română.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.