Agenția de Dezvoltare Regională Nord-Vest, în calitate de Autoritate Contractantă, vă invită să participați la procedura de atribuire a contractului de achiziție publică servicii monitorizare, intervenție și antiefracție în dispeceratul propriu și intervenție operativă cu forțe proprii, la 3 obiective ale beneficiarului, situate în loc Rădaia nr. 50, com. Baciu, jud. Cluj, cod poștal 407059 și sediul secundar din str. Dorobanților nr. 3, Cluj-Napoca corp I și corp II, cod poștal 400117, în perioada 01 februarie 2018 – 31 ianuarie 2019.
Servicii oferite în prețul abonamentului:
-service pe toată perioada derulării contractului de monitorizare
-conectare în dispeceratul firmei prin GPRS și linie telefonică fixă
-consultanță tehnică
-monitorizarea permanentă 24/24 prin dispeceratul propriu.
-asigurare pentru bunurile sustrase prin efracție în valoare de 50.000 lei/obiectiv
Precizați timpul de Intervenție operative cu echipaje specializate la fiecare obiectiv
Vă rugăm sa ofertați separat pe cele 3 obiective.
Valoarea estimată: 3/000 lei +TVA
Ofertanții interesați, vor trimite oferta pe email la adresa achizitii@nord-vest. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta financiară se întocmește cu evidențierea abonamentului lunar pe cele 2 obiective separat și a valorii totale cu și fără TVA.
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Prețul cel mai scăzut.
Informații suplimetare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str. Dorobanților nr. 3 , cod 400118, tel. +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenția Biroului de Achiziții Publice.
Termen depunere oferte: 28.11.2017