Obiect achiziţie: Servicii organizare eveniment – Team building
Perioada: 07-08 noiembrie 2019
Locația: Bistrița și alte obiective turistice din Jud. Bistrița-Năsăud.
Participanți: circa 120 persoane.
Numărul final de participanți se va anunța cu doua zile înaintea evenimentului.
Coduri CPV: 60170000-0, 55100000-1, 55300000-3, 55120000-7, 79951000-5
- Deplasarea
Se va realiza în grup mare (autocar) în funcție de numărul final de participanţi.
- Se va prezenta oferta de preţ privind transportul pentru 2 autocare, capacitate locuri minim 55/autocar, clasificare de minim trei stele.
- Durata: 2 zile, după cum urmează:
- 7 Noiembrie 2019: Cluj-Napoca – Obiectiv turistic jud.Bistrița-Năsăud – Mun. Bistrița;
- 8 Noiembrie: Mun. Bistrița – Cluj-Napoca.
Autoritatea contractantă nu asigură cazarea și masa șoferilor pe perioada evenimentului.
2. Specificaţii minimale pentru cazare și masă
- Se solicită cazare pentru fiecare participant pentru o noapte, în regim single și/sau double, cu mic dejun inclus, într-o singură structură de cazare sau cel mult două unități de cazare clasificate conform legislației în vigoare, cu recomandări: nota minimă 8 pe booking.com.
- Pentru serviciile de cazare se va prezenta diagrama de cazare, care să conţină numele persoanelor care au beneficiat de cazare, semnată şi ștampilată de unitatea de cazare, din care să rezulte asigurarea cazării participanţilor cu evidenţierea corectă a numărului de camere tarifate în regim single/double şi perioada de cazare.
- Structura de cazare va dispune de restaurant cu o capacitate de aproximativ 120 de persoane pentru mic dejun și în care să se poată organiza o cină festivă conform cerințelor prevăzute la punctul 3 de mai jos.
- Vizitarea unui obiectiv turistic(podgorie, castel, complex turistic) în județul Bistrița-Năsăud ce poate oferi servicii de catering și dispune de o sală cu o capacitate de aproximativ 120 de persoane, necesară desfășurării activităților de la punctele 3 și 4. În această locație se va organiza și un moment artistic folcloric(specific zonei).
- Restaurant în Bistrița cu o capacitate de aproximativ 120 de persoane, în care să fie servită masa de prânz din ziua 2, prevăzută la punctul 3 de mai jos
- Oferta se va prezenta având în vedere prețul cu toate serviciile și taxele incluse/ participant, pentru un număr estimat de 120 de persoane. Numărul de participanți se va anunţa cu minim trei zile înaintea evenimentului.
3. Meniu
- Ziua 1
– prânz(locație din Jud. Bistrița, va dispune de o sală cu o capacitate de aproximativ 120 de persoane): platou cu preparate tradiționale din zonă și pască cu brânză; Fel Principal: tocăniță de porc cu piure de cartofi sau friptură de porc cu cartofi natur; murături: varză murată sau castraveți murați; Sarmale; Gogoși; apă minerală plată/carbogazoasă, selecție suc carbogazos/necarbogazos; cafea; pâine
- Cina festivă(va dispune de o sală cu o capacitate de aproximativ 120 de persoane): Platou brânzeturi; Gustare caldă: file de șalău în fulgi de migdale, orez alb, sos cald de lămâie și valeriană; Fel principal: rulou din piept de curcan cu fructe confiate, cașcaval afumat și praz, butoiaș de porc învelit în bacon, cartofi gratinați, baby morcov sote, salată de primăvară; Desert: profiterol cu înghețată; Cafea; apă minerală plată/carbogazoasă, selecție suc carbogazos/necarbogazos; pâine
- Ziua 2 – mic dejun ( inclus în serviciile de cazare)
- Prânz(se va servi la un restaurant din Bistrița, va dispune de o sală cu o capacitate de aproximativ 120 de persoane): Ciorbă de pui a la grec, mușchiuleț de porc rumenit, aromat cu miere și cuișoare, cartofi copți cu rozmarin și mix de salată; Tiramisu sau un alt desert; Pâine; apă minerală plată/carbogazoasă, selecție suc carbogazos/necarbogazos; cafea
3.1 Structura meniu
- Mesele de prânz vor include mâncare caldă, desert și băuturi nealcoolice.
- Cina va cuprinde un pachet complet destinat unei cine festive și program muzical coordonat de un Dj.
În funcţie de numărul solicitărilor se va asigura şi variantă de meniu vegetarian/de post.
Oferta se va prezenta având în vedere prețul cu toate serviciile și taxele incluse/ participant. Numărul de participanți final se va anunţa cu minim trei zile înaintea evenimentului. Va fi achitată contravaloarea serviciilor efectiv prestate(masă, cazare), pe baza listei de participanţi semnată.
Lista de prezență va conține defalcat serviciile de cazare și cele de masă, pentru fiecare zi în parte, de care va beneficia fiecare participant. În lista de prezență fiecare participant va semna pentru fiecare din serviciile de care va beneficia conform tabelului de mai jos.
Nume&Prenume | Funcție | Tel/email | Cazare | Prânz Ziua 1 & Activitate TB | Cina Festivă | Prânz ziua 2 |
4. Activități de team building indoor cu traineri specializați ziua 1 (3 ore)
Obiective:
- Leadership-ul personal si profesional
Grup țintă: personalul ADR Nord-Vest:
Femei/bărbați
- Femei: 60 %;
- Bărbați: 40 %;
Grupe de vârstă
- sub 35 ani: 30%;
- între 36 – 45 ani: 30 %;
- peste 45 ani: 40 %.
Oferta financiară va conţine costurile grupate astfel:
– Cost total cazare, cost / persoană
– Cost total transport
– Cost pentru fiecare masă/grup, cost total pentru fiecare masă / persoană
– Cost pentru serviciile de team building
– Cost Total, cost total/persoană
Variantele de meniu se trimit detaliat pentru toate zilele.
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email: achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte 14.10.2019 ora 10:00