Achiziție Servicii organizare evenimente

Obiect achiziţie: Achiziționarea serviciilor de organizare eveniment pentru desfășurarea întâlnirii de consorțiu și vizita de studiu, 21-23 mai Cluj-Napoca, proiect RCIA

Locația: Cluj Napoca.

Participanți: circa 25 persoane.

Numărul final de participanți se va anunța cu o zi înaintea evenimentului.

Cod CPV: 79951000-5

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

1. Asigurarea transportului cu autocarul pentru echipa de proiect și pentru participanții la întâlnirea RCIA, în data de 22 mai 2019

Ruta: în Cluj-Napoca: zona centrală (parcare Camera de Comert) – Cluj Innovation Park – Fabrica de pensule – H33 – zona centrală (parcare Camera de Comert).

Data:

– plecare în 22 mai – ora 14:00

– sosire în 22 mai – ora 18:00

Ora exactă a plecării se va anunța cu o zi înaintea evenimentului

Număr estimat participanți: 25 de persoane. 

Specificații:

  • Clasificare autocar: 3 stele
  • Capacitate minimă a autocarului: min. 25 de persoane

2. Închiriere sală evenimente pentru data de 22 mai 2019

Locație: Cluj-Napoca, zona cenrală, într-un spațiu dedicat start-up-urilor (hub)

Număr participanți: estimat 25 de persoane. 

Interval orar: 9.00 – 13.00

Specificații: inclusiv calculator/laptop, proiector, ecran proiecție și acces la internet) 

3. Coffee break pentru datele de 21, 22 și 23 mai

Locația: locația evenimentului

Număr participanți: estimat 25 de persoane. 

Numărul final de participanți se va anunța cu o zi înaintea evenimentului.

  • coffee break:  ceai, cafea, lapte pentru cafea, zahar, apă – sticle de 500 ml plata și minerală și patiserie dulce și sărată;

4. Masa de prânz pentru data de 21 mai

Locația: locație – în proximitate Universitatea Babes Bolyai – str. M. Kogălniceanu nr 1

Număr participanți: estimat 25 de persoane. 

Numărul final de participanți se va anunța cu o zi înaintea evenimentului.

Specificații: meniu prânz

5. Cină comună pentru 21 mai

Locația: restaurant situat la estimat 100 m Primăria Cluj-Napoca

Număr participanți: estimat 25 de persoane. 

Numărul final de participanți se va anunța cu o zi înaintea evenimentului.

  • aperitiv – salată,
  • fel principal (un fel principal cu carne, un fel principal cu pește, cu specific local, inclusiv garnitura și salată)
  • desert,
  • apă (minerală, plată), suc, cafea, fără limită de cantitate

6. Masa de prânz pentru data de 22 mai

Locația: locație – în proximitatea Camerei de Comerț Cluj – str. Horea 

Număr participanți: estimat 25 de persoane. 

Numărul final de participanți se va anunța cu o zi înaintea evenimentului.

Specificații: meniu prânz

  • un starter (supă, supă cremă, salată)
  • fel principal (un fel principal cu carne, un fel principal fără carne)
  • desert,
  • cafea, lapte pentru cafea, zahar
  • apa minerala si apa plata.

7. Cină festivă pentru 22 mai

Locația: restaurant situat la estimat 450 m de sediul ADR Nord-Vest, Calea Dorobanților nr/. 3

Număr participanți: estimat 25 de persoane. 

Numărul final de participanți se va anunța cu o zi înaintea evenimentului.

  • aperitiv – salată,
  • fel principal (un fel principal cu carne, un fel principal cu pește, cu specific local, inclusiv garnitura și salată)
  • desert,
  • apă (minerală, plată), suc, cafea, fără limită de cantitate

8. Masa de prânz pentru data de 23 mai

Locația: sediul ADR Nord-Vest

Număr participanți: estimat 25 de persoane. 

Numărul final de participanți se va anunța cu o zi înaintea evenimentului.

Specificații: meniu prânz

  • un starter (supă, supă cremă, salată)
  • fel principal (un fel principal cu carne, un fel principal fără carne)
  • desert,
  • cafea, lapte pentru cafea, zahar
  • apa minerala si apa plata.

Se va oferta detaliat:

Cost transport

Cost închiriere sală

Cost coffee – break / participant / locație

Cost prânz / participant / locație

Cost cină / participant / locație

Contract

NU

Termen de livrare/prestare/executare: 21 – 23 mai 2019

Valoarea estimata: 665 lei/participant (fără TVA)

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice. 

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 20.05.2019 ora 10:00

Articolul anterior
Achiziție Servicii organizare evenimente
Articolul următor
Campioni la Conferința Europeană a Clusterelor 2019
Meniu
Sari la conținut