Achiziție servicii pentru organizare evenimente

SPECIFICAŢII TEHNICE

Privind achiziţia de servicii pentru organizare evenimente

Privind achiziția de: Organizare evenimente

Obiect achiziție: Ședință de lucru interdepartamentală

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):

Nr.ObiectulTOTAL
1Cazare50 lei/noapte/persoană

Contract: NU

Termen de livrare/prestare/executare: 4-5 Iunie 2021

Alte mențiuni:

Numă participanți: aproximativ 24 de persoane

Numărul final de participanți se va anunța cu 1 zi înaintea evenimentului, poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat iniţial.

Locatia: Bonțida, cu o marjă de aproximativ 5 km în împrejurimi.

Ofertantii vor trimite ofertele pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro. Ofertele financiare se întocmesc prin evidențierea prețului unitar cu și fără TVA/noapte /persoană

Limba de redactare a ofertei este limba română.

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice. 

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte: 28.05.2021.

Articolul anterior
Realizarea de piste pentru biciclete, spații pietonale și piațete în orașul Ștei
Articolul următor
Manuale MySMIS 2014
Meniu
Sari la conținut