Achiziţionarea de servicii de catering

Privind achiziţia de: servicii de catering pentru eveniment – în scopul organizării workshop-ului Work meeting between representatives of the World Bank and the regional research and innovation community. Workshopul se adresează în mod special potențialilor beneficiari ai Axei 1 – Promovarea transferului tehnologic, REGIO – Programul Operațional Regional 2014-2020.

                                                                                  

Obiect achiziţie: Achiziție servicii de catering

 

Perioada: 29 noiembrie 2018, ora 08.45-09.00

Locatia: Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Tehnologii Izotopice și Moleculare Cluj-Napoca, strada Donath, nr. 67-103

Participanți: maxim 20 persoane.

Numărul final de participanți se va anunța cu o zi înaintea evenimentului.

Durata evenimentului: 2 ore

Cod CPV: 55300000-3 Servicii de restaurant şi de servire a mâncării

 

  1. Servicii catering -29 noiembrie ora 09.00-14.00- pentru 20 persoane
  • Welcoming Coffee break compus din:
  • Apă plată/minerală la 0,33 litri (2 ape/persoană – 1 apă plată, 1 apă minerală)
  • 2 tipuri de suc la 0,33 litri (ex. 10 sucuri de portocale, 10 sucuri de alt tip)
  • Cafea ( inclusiv lapte condensat etc.) (20 cafele)
  • Patiserie dulce şi sărată (minipateuri cu brânză, ciuperci, gem)
  • Sandwichuri

Cafeaua, sucul, apele și minipateurile se pot servi pe măsură ce invitații sosesc, iar bruschetele/sandwichurile se pot servi la finalizarea întâlnirii (dar să fie livrate de la început, astfel încât dacă întâlnirea se va finaliza mai repede, acestea să poate să fie servite de către invitați).

Se vor asigura și șervețele, pahare, cești, căni (sau pahare plastic/hârtie), farfurii, tacâmuri etc.

 

Valoarea estimată/persoană: 35 lei/persoană, pentru un număr total de 20 de persoane.

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

 

Termen depunere oferte 27.11.2018 ora 16

 

Articolul anterior
Servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la hotel
Articolul următor
A fost modificată forma de contract din cadrul Ghidului General al solicitantului aferente axelor prioritare 3, 4 şi 7 din cadrul POR 2014-2020
Meniu
Sari la conținut