Cerere ofertă servicii de catering

Obiect achiziţie: Servicii de catering pentru participanții la întâlnirea Comitetului Regional de Reprezentanți la nivel regional la Cluj-Napoca, în cadrul proiectului TALENT4S3.

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

  • Coffee break, ora 09:30, pentru aproximativ 12 de persoane
    • Cafea (inclusiv lapte/ lapte condensat, zahăr) – 1/persoană
    • Apă plata (500 ml) – 1 buc/persoană
    • Patiserie dulce/sărată (aproximativ 100 g de persoană)
  • Prânz – aperitive, aproximativ 250 gr/persoană
    • Oferta va cuprinde platouri în regim de tip bufet suedez care să includă gustare rece (5-6 tipuri de aperitive atât cu carne cât și fără carne  – ex. șnițel,  brânză, legume, etc) și chiflă;
    • Desert – 120g / persoană

Se vor asigura: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe, farfurii (de carton), lingurițe/bețișoare de mestecat, tacâmuri.

Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare serviciu în parte, indicându-se prețul/persoană cu și fără TVA-ul, aferent (9% și respectiv 19%).

Valoarea estimată nu include eventuale taxe de tip SGR.

Locația: în Cluj-Napoca, str. Donath nr. 53 A, etaj 1, la sediul secundar al ADR NV

Termen de livrare/ prestare/ executare: 30 septembrie 2024, ora 9:30 pentru coffee break și 12.00 pentru meniul de prânz.

Alte menţiuni: Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare faţă de numărul estimat inițial.

Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art.156 din Legea 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea ”sau echivalent”.

Contract: NU

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Valoare estimata: 80 lei/persoana+TVA

Termen depunere oferte: 17.09.2024, ORA 12

Ofertele se trimit pe email la adresa: achizitii@nord-vest.ro

Limba de redactare a ofertei este limba română.

Informații suplimentare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str.Donath nr. 53A, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro în atenția Biroului de Achiziții Publice.

                                                                                                            

 

Articolul anterior
Câmpia Turzii se transformă într-un municipiu modern și dinamic datorită unor finanțări în valoare de aproape 7,5 milioane de euro în cadrul Programului Regional Nord-Vest 2021-2027
Articolul următor
Colegiul Tehnic „Transilvania” din Baia Mare va fi modernizat cu aproape 3.5 milioane de euro prin Programul Regional Nord-Vest 2021-2027
Meniu
Sari la conținut